Wat zie jij als vrouw graag voor foto van de man?

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur

Iedere vrouw heeft natuurlijk haar eigen mening, maar wat zie jij nou graag voor foto van een man?

#410906 Reageer

Anoniem
    Gast

Ik vind een man met een lekkere grote, vooral harde pik in zijn hand echt zo geil. Spuitend of niet allebei top

#419560 Reageer

Geert
    Gast

Hoi Anoniem, ik heb ern pik van 12 cm als.die hard is…dus niet groot. Ook niet dik dus ik val af

#419570 Reageer

Anoniem
    Gast

@Geert er zijn vast genoeg dames die er genieten. Dus zou er geen probleem van maken. Is hij wel dik? Lekkere diameter?

#419586 Reageer

Geert
    Gast

Hoi Anoniem, wat is een lekkere diameter? Nee, dik is hij niet. Dun kort pikkie. Helaas.
    Omschrijf jij de meest imposante pik die je onlangs gezien hebt?

#419587 Reageer

Anoniem
    Gast

@Geert ah jammer wel. Maar hé niet stippen hè, je kunt een dame vast laten genieten… En formaat? Ik meet niet hahahaha…

#419591 Reageer

Geert
    Gast

Hoi Anoniem, ik denk dat jij een hele geile vrouw bent. Hoe zie je eruit? Dik? Dun? Grote of kleine borsten?

#419598 Reageer

Anoniem
    Gast

@Geert ben benieuwd wat jij denkt… Daarna zal ik vertellen

#419608 Reageer

Geert
    Gast

Hoi Anoniem, ik denk dat je niet al te grote borsten hebt die nog stevig staan (ik gruwel van dikke hangers tot je navel). Je bent niet super vol maar ook niet super slank. Je hebt donker blond haar. Mag jij zeggen of het klopt. Oh en je kutje is getrimt (niet kaal) en je ziet al je lipjes

#419646 Reageer

Anoniem
    Gast

@Geert zou mezelf beschrijven als volslank, lang, flinke borsten, maar ze hangen zeker niet tot de navel hahahaha. Donkerblond idd. En scheer tegenwoordig kaal… Lipjes lekker zichtbaar

#419655 Reageer

Geert
    Gast

Hoi Anoniem, nou zat ik er goed naast bij je. Niet mijn type. Maar goed…zoveel mensen zoveel wensen.

#419658 Reageer

Anoniem
    Gast

@Geert Precies, ook zeker geen punt toch… Fijne zoektocht hahahaha

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Reageer op: Wat zie jij als vrouw graag voor foto van de man?

Je informatie: