fantasie

• Dit onderwerp bevat 3 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 6 dagen, 5 uren geleden door Op een bepaald terras met rode le cock sportief gympen..
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Sincouple
    Deelnemer

Ik zou graag een bukake meemaken, niet over mijn gezicht maar op mijn lichaam.
    Ik ga bijvoorbeeld op een bed of tafel liggen, met een tiental mannen die zich afrukken en dan een voor een klaarkomen op mijn borsten, buik, kut.
    Zijn er mannen die zich kunnen inleven in deze fantasie?
    Zijn er vrouwen die ook deze fantasie delen?
    Laat het me weten

#452060 Reageer

kroko
    Gast

HI sincouple,

Lijkt mij heerlijk, ik spuit heel graag mee ;-). Wanneer en waar wil je me hebben…. Ben een 46-jarige gezonde, sportieve man met voldoende inhoud…..

#452092 Reageer

Maagd
    Gast

Ik heb vergelijkbare fantasie, al is die iets minder intens:

Mijn vriendin onder spuiten en dan gaan we gewoon boodschappen doen, alsof er niets aan de hand is.
    Ze loop door bv de supermarkt of markt en ze heeft haar tieten onder mijn zaad en niemand die dit doorheeft.

#452103 Reageer

Op een bepaald terras met rode le cock sportief gympen.
    Gast

Ik zou er nog niet aan moeten denken dat ik m,n vriendin onder liet bukake door b.v. 6 a 8 mannen. Zou wel als ik met haar lag te geilen zondermeer zulke praatjes in haar oor fluisteren. En nog meer van dat soort onzin waar ik denk iedere vrouw wel geil van wordt. Maar delen moet er niet aan denken maar. Ook dat zou ik in haar oor fluisteren. In de trand van denk er b.v. nu aan dat je lekker wordt ge gangbangd door 6 man . 😉🖕🆗🤤🤤🤤🤤😋😋😋🤫🤫🤫💋💋💋😉😉😉😉

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Reageer op: fantasie

Je informatie: