Ik vind het heerlijk om met mijn anus te spelen. Een dildo erin, of een buttplug, of een keer samen aftrekken of worden geneukt door een echte pik :-). Ik doe dit al heel erg lang, het hoort echt bij mij en ik geniet er enorm van. Ook lijkt het mij bijzonder geil om een pik te pijpen. Wel alles liefst zo goed mogelijk schoon , voorzover dat kan met een anus, als je begrijpt wat ik bedoel. Het ritueel van voorbereiding (water in mijn anus laten stromen, meerdere keren) vind ik ook al heel erg spannend. Lekker alles glad scheren (geschoren pik, ballen en anus), heerlijk geil zijn en dat samen beleven, dat lijkt mij werkelijk fantastisch!!!
Ik zou het erg lekker en ook enorm spannend vinden om de seks te delen met een man, een vriend met benefits zogezegd. Het aparte is wel dat ik de pik en kont van een man wel vreselijk lekker vindt, maar er echt niet aan moet denken om te knuffelen of te zoenen. Zoenen en knuffelen horen bij intimiteit en liefde voor elkaar. En intimiteit en liefde wil ik alleen met een vrouw.
Wil je jouw interesse delen? herryhaas ed yahoo dot com.