Is het raar dat ik als hetro toch eens zou willen pijpen man of shemale

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 393)
  • Auteur

Ronnie
    Deelnemer

Goed te zien dat veel hetro mannen hierin een liberaal standpunt hebben en open staan voor seks met andere mannen. Waarom niet het is lekker en leuk net als met vrouwen.

#190348 Reageer

HeerlijkBI
    Deelnemer

Is dat raar…nee, volgens mij niet. Ik denk dat bijna alle mannen dit verlangen wel hebben. Vele durven hier niet aan toe te geven omdat ze bang zijn om als homo te worden gezien. Nu is er niets mis met homo zijn en er is ook niets mis om als mannen onder elkaar eens lekker plezier te maken. Lekker pijpen elkaar aftrekken etc….
    Dus nee, niet raar, geniet er lekker van, doe ik ook 😘😘😘

#190349 Reageer

Anoniem
    Inactief

Goed gesproken

#190356 Reageer

Carlos
    Gast

Ik ben ook super nieuwsgierig hoe dat voelt. Kijk ook regelmatig naar gay filmpjes vooral trio en orgy maar nooit nog nooit stoute schoenen aangetrokken.

#190433 Reageer

cor
    Gast

Hoi lieve mensen. Ik ben zelf een hetero man. maar al genoeg keer een mannen lul in mijn kontje laten neuken.
    ik vind het super lekker. Een heerlijke warme mannen lul in mijn kontje.
    Groetjes Cor uit Eindhoven.

#190968 Reageer

Dennis
    Deelnemer

Als dat raar is ben ik ook raar.. is al heel lang een wens van me, maar nog nooit van gekomen..

#191025 Reageer

jippe
    Gast

Lijkt me heerlijk,maar helaas nog geen ervaring mee.

#191333 Reageer

peepeeMARC
    Deelnemer

Ik mag me gelukkig prijzen te mogen zeggen dat ik als bischierige man toch al verschillende pikken heb mogen afzuigen – tot the End – en ik blijf het heerlijk vinden. Mijn ervaring strekt zich nu al uit over zo’n tiental jaren en ik verwonder me nog steeds over hoe elke lul zo anders is, én voelt, én reageert op mond en tong. Ook de beleving bij de mannen is heel verschillend. Enkele keren zelfs was er zo’n goeie verstandhouding (klik) dat ik me laten neuken heb, wel mét kondoom, en dat voelde geweldig. Dus wie graag eens wil ervaren hoe het voelt om gepijpt te worden mag me zeker kontakteren en wie weet spreken we af.

#191488 Reageer

cor
    Deelnemer

Hoi vriend. Ik zal zeggen kom een keer een bakkie doen in Eindhoven waar ik woon. Dan wil ik best expertmieren met je, dat je een mannen lul ook lekker ga vinden. Groetjes Cor xx

#191498 Reageer

cor
    Deelnemer

Hoi vriend peepee. Wat je schrijft is gewoon waar. Ik ben zelf ook met veel mannen gevreeën, en iedere man is zeker ook anders. Maar ik word zelf erg geil hoe sommige mannen zo hard kunnen kreunen van geiligheid. Maar bij mij mogen ze zonder condoom als ze dat willen. Ook lekker pijpen mogen ze doen zonder condoom als ze dat willen. Groetjes geile Cor

#204675 Reageer

cor
    Deelnemer

Jer bent altijd welkom

#204682 Reageer

Toontje
    Gast

Zeg maar waar en wanneer

#208342 Reageer

Arthur
    Deelnemer

Ik krijg een harde lul van je verhaal

#208430 Reageer

peepeeMARC
    Deelnemer

Willen we eens afspreken Toontje? Ik woon in Lokeren, maar kan helaas nog niet ontvangen, ben net verhuisd en het is hier nog een boeltje. Kun jij ontvangen? Wil die harde lul van je wel es bespelen.

#208432 Reageer

Anoniem
    Inactief

Lekker man moeten we een keertje doen

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 393)

Reageer op: Is het raar dat ik als hetro toch eens zou willen pijpen man of shemale

Je informatie: