Is het raar dat ik als hetro toch eens zou willen pijpen man of shemale
- Dit onderwerp bevat 392 reacties, 83 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 dagen, 18 uren geleden door
Gerard.
-
AuteurBerichten
-
ColinGastHallo
Net als vele andere 60 plussers,zou ik ook eens
een lekkere lul willen vasthouden en pijpen
Maar Helaas in mijn omgeving heb ik al lang gezocht,
maar tot op heden niks gevonden.
Dus 60 plussers rond Alkmaar ,kunnen we elkaar verwennen.
elkaar aftrekken en pijpen.
RonnieDeelnemerVolgens mij kan het niet zo moeilijk zijn. Ik woon niet in Alkmaar maar had snel geil contact gevonden.
Mr xlDeelnemerHallo mannen
Ben een jonge 63 hetro,maar net als vele van jullie
wordt ik ontzettend geil om gepijpt te worden
Nu zoek ik al enige tijd een geile zestiger of ouder om
Elkaar rustig te pijpen.
Woon jij ook omgeving van Alkmaar nou dat is dan mooi
Ik Ben veel overdag beschikbaar.
Heb een 18×5 gladde lul met dito ballen.Alvast een kusje op je eikel
SandervanDeelnemertijdens een “zoektocht” kwam ik op dit forum uit. Veel berichten die ik zelf gepost zou kunnen hebben, hetero-flexibel is wat precies wat de lading dekt.
Ik ben hetero met een lange en vaste relatie, tegenwoordig fantaseer ik ook hoe het zou zijn om een man te pijpen, knuffelen / zoenen lijkt me helemaal niks maar meemaken hoe het is om een eikel in je mond te hebben terwijl mijn hand een set volle, geschoren ballen masseert, lijkt me erg geil. Dit is niet bespreekbaar in mijn relatie (helaas)
ik ben bijna 49 jaar geen bbs en geen sportschooltype, geen piercing of tattoo. Ben gedeeltelijk geschoren en heb hygiene hoog in het vaandel staan en verwacht dat ook terug. Kan niet ontvangen en (in eerste instantie) ook niet op zoek naar iets terugkerends, eerst maar eens ervaren hoe het is.
dus heb jij een frisse (geschoren) mooie pik stuur mij een berichtje. Ik vermoed dat ik wel wat e-mailcontact nodig heb (met foto’s over en weer) om over de drempel te stappen dus verwacht niet dat ik meteen langs kom.
in de buurt van noord oost Brabant zou mooi zijn. Kom maar op! 😉
HeteDeelnemer@sandervan Dat lijkt mij ook geil. Een eikel in de mond voelen en proeven. Met mijn tong langs de eikel gaan. En ik fantaseer ook over dat een man dan klaarkomt in mijn mond. Dat doe ik ook wel eens bij mijn vriendin en ik ben benieuwd hoe het voelt en proeft als iemand in mijn klaarkomt.
Zeegraaf MeesDeelnemerhelemaal herkenbaar …. hahaha
nnnescioGastIk vind het helemaal niet raar en constateer dat steeds meer heteromannen voor hun bischierigheid uitkomen. Ik vind het ook een opwindende gedachte om een eikel in de mond te nemen terwijl ik een paar gevulde ballen in de hand houd…
DDeelnemerOok ik wil het weleens proberen.
Woon je in noord Limburg en wil jij het ook eens proberen.
Reageer en wie weet.
HeteDeelnemer@sandervandebr En heb je al iets af kunnen spreken?
DDeelnemerNee nog niets afgesproken
FredDeelnemerFijn al die positieve reacties, het is voor mij nog steeds een drempel maar hij wordt steeds lager. Dus ga ik nu maar eens op zoek naar iemand die graag in z’n kontje geneukt wil worden. Het liefst en jongere vent in de omgeving Eindhoven. Dus als er liefhebbers zijn!
JeroenDeelnemerLijkt mij erg geil met een andereman of she pijpen enmss ook wel neuken
jojoDeelnemerHoi Martin van waar in de Randstad ?
Karin en DeckDeelnemerNiks raars aan…mijn man vind een andere man pijpen heerlijk en moet zeggen dat het geil is om te zien. Van onze dates heeft die 3 mannen gepijpt tot ze kwamen en ook hun zaad geslikt…de slet😄.
AnoniemInactiefvia een andere site (ISM) zijn wij in contact gekomen met een ander stel. Afgelopen week (met dat lekkere weer) hebben de mannen, de vrouwen waren werken, eens vriendschappelijk afgesproken voor een bakkie koffie….omdat we elkaar toch al naakt hadden gezien, gingen de kleren snel uit. We kwamen te spreken over schaamhaar en her scheren daarvan. Ik heb zijn lul geschoren en hij de mijne. Je kunt je voorstellen dat beide pikken hard overeind stonden. Benen lekker wijd, insoppen en scheren….beide eikels kwam lekker tevoorschijn. Na t scheren foto’s van onze naakte vrouwen bekeken en jezelf lekker aftrekken….snel pakte zijn hand mijn lul en mijn hand zijn lul, uiteindelijke standje 69 en we kwamen samen klaar in elkaars mond….en na het zien van mijn en zijn sperma, ieder doorslikken. Heerlijke ervaring dus nee niet vreemd dat je als hetero man eens met een lul van een ander speelt…
‘s avonds opgebiecht aan mijn vrouw die zijn vrouw daarna belde en die lekker aan de telefoon begonnen te spelen met zichzelf…aan de andere kant gebeurde hetzelfde…voor herhaling vatbaar -
AuteurBerichten