Is het raar dat ik als hetro toch eens zou willen pijpen man of shemale

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 393)
  • Auteur

Anoniem
    Inactief

ik val totaal niet op kerels maar vind een mooie pik wel heel geil om te zien en zou er heel graag eens een willen aftrekken. de rest van een kerel kan me gestolen worden. Een erg vrouwelijke shemale vind ik daarom zelfs nog mooier te zien spuiten met dr harde pik

#90136 Reageer

Johan
    Gast

Hoewel ik hetero ben lijkt met me heerlijk om eens uitgebreide seks te hebben met een leuke vent..hem olie op zijn eikel te smeren en te wrijven, masseren en te trekken tot hij zijn heerlijke warme zaad laat vloeien..
    Eens een lekkere vent te pijpen terwijl mijn mond zijn heerlijke eikel verwend, mijn hand zijn ballen zachtjes masseerd en mijn middelvinger bij hem naar binnen glijd om ook zijn prostaat te masseren tot hardop kreunend uiteindelijk een flinke hoeveelheid warm zaad laat lopen..
    Lijkt het me heerlijk om eens op mijn buik te liggen en me lekker laat neuken door een geile vent die kreunend zijn sperma bij me naar binnen sproeit..
    Helaas is dit nog een droom maar verlang hier enorm naar..

#90352 Reageer

cor
    Deelnemer

Goedemorgen lieve mensen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een echte hetero man ben. Maar zou best eens geneukt willen worden door een man Shemale. Volgens mijn vriendin is een anaalkutje erg lekker. Ze wil dat ik een keer goed geneukt moet worden door een man met een lekkere warme lul.
    Ik woon zelf in Eindhoven, en kan mijzelf moeilijk verplaatsen. Welke man of Shemale kom mij eens lekker verwennen. Geile groetjes Cor.

#90427 Reageer

Diederik
    Gast

Beste cor
    Zelf ben ik ook hetero maar een mooie lul is lekker hoor en pijpen ook. Geneukt ben ik nog niet maar het lijkt me wel prettig en een gevuld gevoel te hebben.
    En idd een warme piemel te voelen.

#90452 Reageer

cor
    Gast

Ik wil best een lul in mijn kontje. Lekker warm en lekker gevuld

#92065 Reageer

Skrem
    Gast

Is niet raar, zit zelf ook vaak te fantaseren om een keer sex te hebben met een shemale.

#93894 Reageer

Joost
    Deelnemer

Gewoon doen, ik ben getrouwd maar zo nu en dan eens lekker geilen met een andere man staat nog steeds bovenaan mijn verlanglijstje !!

#94087 Reageer

Johan
    Gast

@Joost,
    Bij mij precies hetzelfde..voor een dergelijk moment je zaad een week te hebben opgespaard..lekker naakt rondlopen..aan elkaar zitten en dan…hmmm..mega geil..

#94408 Reageer

Anoniem
    Inactief

Ik ben ook een man 28 jaar, vaste vriendin van 41. Ik heb dezelfde fantasie, vooral bij mij dan. Maar volledig hetero en hou het graag privé voor haar. Dus kan eigenlijk niet. Maar als de kans zich voor zou doen, weet ik het niet, echter is het gewoon vreemdgaan ondanks geen gevoelens en dat weerhoudt mij. Maar volstrekt normaal denk ik dus. Alhoewel we welyvan het swingen en experimenteren momenteel zijn. Beetje 2 strijd. Dus snap je gevoelens. Alhoewel mijn voorkeur zeker naar een shemale zou gaan,mijn ultieme fantasie een trio met mijn vrouwtje en een shemale..

#102745 Reageer

Martin
    Gast

Mij lijkt het ook super geil om als hetero een man af te trekken of te pijpen. tijd geleden. Omgeving randstad.

#102940 Reageer

cor
    Deelnemer

Met cor. Ik ben zelf ook een pure hetero man. Maar er heeft wel eens een man gepijpt wat erg lekker was. Ik wil ook graag een man eens lekker pijpen. Die ook mij anaal wil neuken. Mag zonder condoom. Maar wel zonder schaamhaar wat dat vind ik vies. Ik woon in Eindhoven, en kan ontvangen.

#103136 Reageer

Ronnie
    Deelnemer

Ik ben ook hetero maar inderdaad is het erg lekker om een man af te trekken of te pijpen. Mannen kunnen ook erg lekker pijpen. Als je dan ook nog anaal gevingerd word is het helemaal toppie.

#103150 Reageer

Toontje
    Gast

Ja inderdaad is een man pijpen heerlijk. En als je kontje gelikt wordt is hemels

#103199 Reageer

Ronnie
    Deelnemer

Inderdaad als een warme natte tong je gaatje heel voorzichtig likt is het helemaal te gek.

#103844 Reageer

Anoniem
    Inactief

Mmmmmmmmmmmmmmmm

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 393)

Reageer op: Is het raar dat ik als hetro toch eens zou willen pijpen man of shemale

Je informatie: