Is het raar dat ik als hetro toch eens zou willen pijpen man of shemale

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 393)
  • Auteur

Dennis
    Gast

Hoi ik ben een tijd geleden een paar keer gepijpt door een man en tot mijn grote verbazing vond ik het erg lekker en geil ook een paar keer door een shemale maar nu heb ik een paar weken last van angst aanvallen en dwang gedachten bang om homo te zijn door deze ervaring ben altijd hetero geweest en altijd seks gehad met vrouwen en verliefd op vrouwen geweest ben ik nu homo omdat ik het lekker vond en er soms over fantaseer?

#56163 Reageer

Anoniem
    Inactief

Ik heb die wens ook, wil al jaren een lul pijpen, maar het is er nog niet van gekomen. Heb al een paar keer chat contact gehad met een mooie shemale, maar dat liep helaas op niets uit.
    Enkele weken geleden hoorde ik van mijn zwager dat hij met dezelfde gedachten rondliep. Binnenkort gaan we elkaar ontdekken. En daarna hoop ik zijn mooie Indonesische vriendin nog te neuken.

#56164 Reageer

Diederik
    Gast

Nou je bent geen homo denk ik , zelf vind ik een lul ook mooi en pijpen lekker maar ik ben geen homo . Niet dat het stom zou zijn of homo’s minder.

#56282 Reageer

hansje070
    Gast

Het is mijn ultieme fantasie om sex met een man te hebben, gewoon om te ervaren hoe het is. Maar waar vind je gelijkgestemde mannen? Sex met een shemale lijkt me helemaal het einde, ben ze in het echt nooit tegen gekomen.

#56351 Reageer

Martin
    Gast

Hi, een hele tijd geleden op wintersport vakantie is het mij ook overkomen, met een aantal vrienden een B&B geboekt met als resultaat dat niet iedereen een eigen kamer kon hebben dus dan maar met z’n tweeën op een kamer.We hadden wel meer een bed gedeeld alleen dan met vrouwelijk schoon tussen ons in…..We vonden het best wel spannend en geil om dit keer met z’n tweeën in bed te liggen. We hebben tijdens die vakantie elkaar behoorlijk wat keren klaar gepijpt en getrokken. Een super geile ervaringen en best wel erg lekker. We vallen allebei op vrouwen maar vinden op z’n tijd elkaars lul verwennen heerlijk. Ik vind ‘t niet raar…ik voel me er in ieder geval lekker bij. Wat iemand er van vind boeit me niet. Dus ik zou zeggen lekker proberen is het niks voor je dan weet je dat ook weer….

#59314 Reageer

Anoniem
    Inactief

Het is ook een grote fantasie van mij maar durf ook niet zo goed. Lijkt me het fijnste om samen met iemand te doen die er ook geen ervaring mee heeft, rustig wat aan elkaar zitten en dan kijken wat er allemaal van komt.

#64534 Reageer

rudi
    Gast

ik heb 1 maal gepijpt vond het heerlijk toen hij in mijn mondje spoot lekker warm goed smakend sperma verder ben ik hetero ik mis het wel

#67132 Reageer

Kallen
    Deelnemer

heb nu een man gepijpt en dit smaakt naar meer.

#83296 Reageer

Mich
    Deelnemer

Ik ben ook erg nieuwsgierig hoe het is om te pijpen lijkt mij er geil. Maar ik heb nog niemand gevonden jammer genoeg.

#84428 Reageer

LtKs
    Gast

Op de middelbare school heb ik met een vriend wat ontdenkkingsspelletjes gedaan.

Mis die tijd wel.
    Pijpen blijft gewoon lekker om te doen en sta open voor nieuwe ervaringen.

#87484 Reageer

Niels
    Gast

Het lijkt mein heerlijk om gepijpt te worden of om iemand te pijpen. Of er over te praten. Ik woon in Noord-Brabant.

[email protected]

#87485 Reageer

cor
    Deelnemer

Goedemiddag ik ben zelf een hetero man. Maar ik zou best wel een mannen en Shemale willen pijpen.

#87624 Reageer

Anoniem
    Inactief

Gewoon doen . Is heerlijk

#87821 Reageer

Anoniem
    Inactief

Nou je hebt een mooie pik om te pijpen

#88276 Reageer

peepeeMARC
    Deelnemer

Gewoon doen, is helemaal niet raar. Heb zelf al enkele ervaringen met pijpen en gepijpt worden en het voelt heerlijk, écht waar. Is hélemaal anders dan met een vrouw. Ik ben altijd bereid om een pik lekker te verwennen. Een Pb krijgt steeds antwoord of zend e-mail naar [email protected]

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 393)

Reageer op: Is het raar dat ik als hetro toch eens zou willen pijpen man of shemale

Je informatie: