Is het raar dat ik als hetro toch eens zou willen pijpen man of shemale

• Dit onderwerp bevat 392 reacties, 83 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 dag, 23 uren geleden door Gerard.
15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 393)
  • Auteur

jeff rovers
    Deelnemer

Het is niet raar het is lekker en fijn

#48585 Reageer

Geilelimbo
    Deelnemer

Dat vraag ik me ook wel eens af hoor hoe dat zou voelen als een vent me lul vast pakt en begint te zuigen aan me dikke pik

#48594 Reageer

Kallen
    Deelnemer

Ik weet dat dit ontzettend geil voelt.

#48595 Reageer

tallandhorny
    Deelnemer

Nee hoor, daar fantaseer ik ook weleens over.

#48598 Reageer

Niels
    Deelnemer

Nee hoor is heel geil ik vind ouwere nette mannen geil 50 plus

#48614 Reageer

Ronnie
    Deelnemer

Ik ben hetro maar laat me graag door man masseren. Vaak eindigt dit met een pijp beurt. Ik kom dan echt heerlijk klaar. Niks mis mee. Gewoon doen.

#49508 Reageer

Hans
    Gast

Ik heb dezelfde wens ?

#49531 Reageer

Ronnie
    Deelnemer

Gewoon doen Hans. Is niets om je voor te schamen en mannen genoeg die je van dienst willen zijn

#49557 Reageer

Huib
    Deelnemer

Nee,ik ben niet bischierig.Ik ben alleen maar nieuwsgierig naar kutjes,al heb ik er daar zo langzamerhand ook wel genoeg van gezien,maar ik verwonder me er de laatste tijd over,dat ik eigenlijk nauwelijks weerstand voel tegen shemales.Ik heb er verder geen geile fantasieën over en ga er niet meer aan beginnen,maar ik heb er het gevoel bij dat ik ze zo zou kunnen pijpen en dat ik me zo zou laten naaien,terwijl ik me dat van een man nooit zou laten welgevallen ,omdat ik het gewoon niet lekker vind een pik in mijn kont te krijgen en spontaan ga kokhalzen van sperma.Als iemand zoekt op shemale staat daar een foto van zo’n vrouw met een uitgebreider lulverhaal van mij.Gewoon gelul.Geen geil verhaal.

#49572 Reageer

Anoniem
    Inactief

Nee is niet raar , dat is best lekker .
    Zelf heb ik ook wel gepijpt en ben ik zelf ook gepijpt, heerlijk hoor , ik word al geil als ik er aan denk .

#49626 Reageer

Deelnemer

In sex is niks raar. Wel doe ik nooit iets tegen mijn zin in. En walgen van iets bij sex is zeer persoonlijk al lijkt mij dat bepaalde extreme richtingen waar je hier helaas wel eens wat plaatjes van ziet je de zin in sex spontaan ontneemt.

#49662 Reageer

Mark
    Deelnemer

Raar is het niet denk ik zo. Ik ben zelf ook hetro. Maar wordt soms stiekem ook geil van kijken naar een pik in strakke slip en ben dan soms zelfs benieuwd wat er onder schuilt. Hoe groot of klein en geschoren of niet. Gewoon stiekem geil. Ben ooit eens gepijpt door vriend van me (toen ik zelf ook nog jonger was) en heb rond die tijd een paar andere jongens afgetrokken………dus denk niets mis mee.

#53211 Reageer

Ben
    Gast

Ik ga het binnen kort doen en ben benieuwd hoe het is om een lekkere pik te voel en te pijpen. Nooit gedaan en wordt al geil bij de gedachte.

#53229 Reageer

Kinky
    Deelnemer

Zijn er ook mannen uit flevoland

#53252 Reageer

Maarten
    Deelnemer

Niks raars aan hoor, ik was ook nieuwsgierig een aantal jaar geleden hoe het zou zijn om te pijpen, tot het punt dat ik met iemand afgesproken had..
    Daana was ik niet nieuwsgierig meer hoe het zou zijn hehe 😀
    Good memories. Scheelt ook dat ie niet zo groot was, net als ik 🙂

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 393)

Reageer op: Is het raar dat ik als hetro toch eens zou willen pijpen man of shemale

Je informatie: