Is het raar dat ik als hetro toch eens zou willen pijpen man of shemale

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 393)
  • Auteur

Steven
    Deelnemer

Ik ben benieuwd….

#44530 Reageer

Martin
    Deelnemer

Is een heerlijke fantasie. Lijkt mij ook erg lekker

#45053 Reageer

Piet
    Gast

Ik heb de zelfde gedachtes.
    Zou hier graag met iemand over kunnen praten.
    Iemand zoals jou bijvoorbeeld die het zelfde als mij heeft.
    Je mag me mailen op me 2e email? Of iemad anders die het zelfde heeft.
    [email protected]
    Is niet me prive mail of me naam.
    Hou het graag prive

#45886 Reageer

Fr
    Gast

Laat je dan lekker pijpen door 2 mannen is heet lekkerste wat mij als hetero man ooit is overkomen

#45887 Reageer

Ronnie
    Deelnemer

Nee is niet raar. Ik denk dat iedere man ongeacht of hij hetro, bi of homo is wel eens wil pijpen of door een man gepijpt wil worden.

#45888 Reageer

Lassie
    Gast

Ben dus niet alleen…Ook ik als
    hetroman zou eens graag een lekkere
    pik willen pijpen, of door een
    lekkere kerel eens gepijpt willen
    worden ! De laatste tijd zelfs af en
    toe de fantasie anaal geneukt te
    worden, en dit als ikzelf ondertussen
    een vrouw neuk….

#45930 Reageer

Arno v.d. Graaff
    Deelnemer

volstrekt normaal. We moeten af van het hokjesdenken zoals he/ho. Ik ben volledig hetero, maar op het naaktstrand kijk ik graag naar naakte mannen, zeker als ze een paal hebben. Ik probeer daar openlijk te masturberen,en dan is er altijd wel minstens 1 andere man die ook begint. Ik vind een harde pik mooi om te zien en pak hem ook graag beet en masseer hem dan tot het zaad komt. Een ander zien masturberen is ook geil. Heb vorig jaar voor het eerst een harde pik in mijn mond genomen. Durfde hem nog niet te laten klaarkomen, maar dat komt nog wel.
    De opwinding is waarschijnlijk het gemeenschappelijke. Als je geil bent en een harde pik hebt waar je nauwelijks van af kan blijven zie je dat ook graag bij een andere man. Hem aftrekken of in je mond nemen is dan nog maar een kleine stap.

#45953 Reageer

Guy36
    Deelnemer

Het is helemaal niet raar maar vooral lekker en spannend. Ben bi en pijp graag hetero mannen en laat me ook graag pijpen door mannen. Dus als iemand zich aangesproken voelt en het graag wil ervaren. Reageer dan.

#45954 Reageer

Kinky
    Deelnemer

Ik voel me zeker aangesproken ik zit al heel lang met de gedachten om een keer een man te pijpen of lekker neuken of geneukt worden

#45988 Reageer

Deelnemer

We zijn ondertussen weer een maandje of twee verder na mijn draadje hier. Lang nagedacht over gevoelens die ik heb, gevoelens die ik pas een half jaar of zo heb leren kennen. Alles wat ik in mijn vorige draad schreef hou ik staande. Volgende keer dat ik naar het naaktstrand ga dan houd ik mijn cock ring om. Dat is een hele strakke, supergeil en superharde erecties krijg ik daarvan. Zo blijf ik hard of tenminste flink flacid. We zien wel wat er verder gaat gebeuren. Wat ik zeker weet
    is dat ik niks van vrijen, kussen of strelen moet hebben. Ik ben absoluut géén homo. Hou meer van kijken en bekeken worden. Op de laatste mooie stranddag vorig jaar werd ik bekeken. Aanvankelijk zou ik mijn pik dan verbergen maar toen niet.
    Dat was een overwinning en de schroom voorbij. Want ik vond het geil, zó geil dat ik een erg stijve kreeg en hield. Door mijn ballen tussenkijn benen te houden voorkwam ik een recht omhoogwijzende harde maar op een gegeven moment schoot hij toch omhoog. En met cock ring lijkt het me helemaal te gek. Ons gaan dit sien!

#46068 Reageer

jippe
    Deelnemer

Ben ook een hetero man en zou het ook wel eens willen proberen hoe het is om een man te pijpen,lijkt me heerlijk.Dus als er een liefhebber is uit Limburg stuur maar een pb

#46131 Reageer

Kinky
    Deelnemer

Jammer dat je te ver woond ik had zeker wel interesse ik heb die verlangens ook

#46149 Reageer

Kallen
    Deelnemer

ben hetroman maar ook ik wil wel eens een man pijpen en gepijpt worden.

#48461 Reageer

Remko
    Gast

Ik ben zelf ook hetero maar vind het geweldig om andere mannen te pijpen of door andere mannen gepijpt te worden.. zelf niet mega veel ervaring mee. Heb nu 1 shemale gepijpt en 1 man. Andersom ook haha. Iemand die in drenthe woont en het eens wilt experimenteren?

Heb ff een email adress aangemaakt waar je mij op kan berijken ?

[email protected]

#48509 Reageer

Kallen
    Deelnemer

Ik kon me vroeger zelf pijpen. Ik kwam klaar in mijn mond en het smaakte een beetje zoutig en wel ok. Het wond me enorm op om mijn eikel in de mond te hebben en mijn tong om mijn eikel heen te laten gaan.
    Ik woon zelf op de grens van Groningen en Drenthe.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 393)

Reageer op: Is het raar dat ik als hetro toch eens zou willen pijpen man of shemale

Je informatie: