Is het raar dat ik als hetro toch eens zou willen pijpen man of shemale

• Dit onderwerp bevat 392 reacties, 83 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 dag, 23 uren geleden door Gerard.
15 berichten aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 393)
  • Auteur

Jim
    Gast

Wat grappig om te zien dat er zoveel mannen zijn met dezelfde fantasie. Ik ben eens op een parkeerplaats gestopt. Er kwam meteen een nette man naar me toe en vroeg of ik gepijpt wilde worden. Aarzelend ben ik met hem meegelopen naar een bosje en was erg zenuwachtig. Hij ging op zijn knieën zitten, maakte mijn broek open en haalde mijn (nog slappe) piemel uit mijn broek. Speelde er even mee tot hij stijf stond en heeft me toen heerlijk klaar gepijpt. Ik spoot zo in zijn mond, het was fantastisch. Ik vroeg of ik wat moest doen bij hem, maar dat hoefde niet. Ik zou het leuk gevonden te hebben om hem af te trekken, maar hij zei dat dit alles was wat hij wilde.
    Ik wil het nog wel eens mee maken. Ook zou ik graag eens de piemel van een andere man in mijn handen hebben en hem lekker aftrekken. Pijpen doe ik (zeker nu nog) niet.

#430497 Reageer

Chris
    Gast

Lekker Jim, wja veel mannen hebben die fantasie! Heerlijk. Je mag mijn piemel wel eens lekker aftrekken. Ik de jouwe dan.

#430556 Reageer

Jim
    Gast

Klinkt spannend Chris, maar ik weet niet of ik er al toe ben om iets af te spreken. Ontvangen is onmogelijk (getrouwd)
    Ik kom uit regio Tilburg, en jij?
    Ook elkaar al wat geile foto’s of filmpjes sturen lijkt me ook gaaf. het vervolg zien we wel…..

#430557 Reageer

Chros
    Gast

Voor mij geldt precies hetzelfde. Ook getrouwd…fotos uitwisselen lijkt ke geil…wat is je mailadres??

#430558 Reageer

Chris
    Gast

Voor mij geldt precies hetzelfde. Ook getrouwd…fotos uitwisselen lijkt me al geil…wat is je mailadres?? Voor mij helemaal nieuw hoor.

#430559 Reageer

jim
    Gast

[email protected]
    Ben benieuwd, geil!

#430565 Reageer

Chris
    Gast

Je hebt mail Jim

#430633 Reageer

SrNudist.
    Gast

Vorig jaar zomer was ik een (bloot) rondje aan het lopen op een naturistenstrand.
    Onder bomen stond een blote man bij zijn fiets, beetje aan z’n pik te voelen.
    Ben naar hem toegelopen om een praatje te maken. Hij wilde graag afgetrokken worden door een andere man.
    Heb dit gedaan, spoot lekker veel zaad, heerlijk om een andere man klaar te laten komen.
    Gelukkig dat de druk er nu af is zei hij, graag gedaan antwoordde ik.

#430635 Reageer

Justin
    Gast

Klinkt erg geil en spannend srnudist.

#430638 Reageer

kees
    Gast

@Jim, naaktzwemmen in Tilburg vanavond
    misschien spelen met een piemel die dat ook wil.

#430744 Reageer

Marcel58bi
    Gast

Gewoon doen heb ik ook gedaan

#431303 Reageer

Leysen
    Gast

Niet raar.
    Ik ben hetero heb 4 kindjes en een mooie vrouw.
    We hebben samen sexspeeltjes en zeker 4 verschillende dildo’s.
    Waar we soms samen pijpen terwijl we aan het vrijen zijn.
    We geilen elkaar zo ook op.
    Soms houd mijn vrouw dan de dildo tussen haar benen en terwijl pijp ik die.
    Hier word ik heel geil van.
    Volgende stap is toch eens een trio .
    Maar ja er effectief eens aan beginnen is iets anders.
    Maar zeker proberen.

#431433 Reageer

jaro
    Gast

Ik vind het een hele geile opwindende gedachte om een man oraal te bevredigen.

#431443 Reageer

Chris
    Gast

Lijkt me heerlijk als ik, als heteroman, eens gepijpt zou worden door een heteroman. Samen ontdekken en spelen….hmmmmm

#431777 Reageer

Steven
    Deelnemer

lijkt mij erg spannend

15 berichten aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 393)

Reageer op: Is het raar dat ik als hetro toch eens zou willen pijpen man of shemale

Je informatie: