Is het raar dat ik als hetro toch eens zou willen pijpen man of shemale

15 berichten aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 395)
  • Auteur

Nick
    Gast

Hi, ik las je add , is toch van al een tijdje terug.
    Geneukt worden daar sprak je van, maar een man willen neuken daar las ik niets van ?
    Ik heb een dwarsleasie, en wil wel eens voorzichtig geneukt willen worden.

Groeten
    Nick

#426478 Reageer

Jan
    Gast

Ik ben bi, geil op een mooi vrouwenlichaam, heb niks met een man behalve zijn pik, ballen en mond. Ik pijp graag, lik graag ballen en wordt graag gepijpt. Maar wil niet tongen met een man. Wie heeft hetzelfde gevoel? Het leukste is wel met een stel, een mooie vrouw ter beschikking en tegelijkertijd een lekkere pik.

#426479 Reageer

Ton
    Deelnemer

@jan, heel herkenbaar leker elkaar pijpen, en geweldig als daar een vrouw bij is

#426535 Reageer

Martijn
    Gast

Hoi joep..ja het is zo lekker om samen lekker die pikken te verwennen je wilt alles te gelijk doen ,je wordt helemaal gek!! Maar eerlijk gezegd gaat het veel beter als je heerlijk afgesloten in een woning bent.
    Veilig ,lamellen dicht radio zachtjes aan zodat niet alle gekreun te horen is voor de buren. En dan je flink laten verwennen het liefst zonder condoom..maar dan wel in vertrouwen dat het kan. Die dikke penis in je kontje voelen rammen is zo bijzonder gevoel..vooral als hij zegt: oh ik kom en dan nog ff flink door stoten!! Ruim 2 uur bezig zijn is geen uitzondering .. jij heb ook wel zin he? Interessant! Hmmm…ik snap jou nieuwsgierigheid wel

#426547 Reageer

Ves
    Gast

Lijkt mij zalig met mannen te spelen en elkaar te masseren

#426837 Reageer

Geile hetero opa
    Gast

Ja ik wil ook graag pijpen als 59 jarige hetero man. Mss zelfs een keer geneukt worden ook.

#427050 Reageer

Johan
    Gast

Gefeliciteerd met je 45 jarige huwlijk!!

#427051 Reageer

Johan
    Gast

Ja..sta je voor veel dingen open?? Doe dan je kontje maar alvast open! Kom ik er zo aan!

#427052 Reageer

Johan
    Gast

Ja..sta je voor veel dingen open?? Doe dan je kontje maar alvast open! Kom ik er zo aan!

#427333 Reageer

Dalphin
    Gast

Geen idee of het raar is maar wat maakt het uit. Aan de reacties te zien kun je er velen wellicht een plezier mee doen. Succes!

#427368 Reageer

Jeerke
    Gast

Ik heb vroeger wel eens iemand gepijpt en me ook door mannen laten neuken. Ik neuk nooit een man en zal me ook nooit laten pijpen door een kerel. Zoenen, knuffelen en dat soort onzin, daar pas ik voor. Zal ook nooit verliefd op een man worden maar wel op zijn geslacht. Ik beschouw me niet “bisexueel” maar gewoon sexueel.

#427486 Reageer

Teeks
    Gast

Wat goed om te lezen dat er meer mensen hetzelfde voelen als ik.lijkt me geil om een keer een man te pijpen of af te trekken. Vervolgens zou ik dan ook wel gepijpt willen worden. Alleen jammer dat mijn vrouw hier niet voor open staat..

#427495 Reageer

Chris
    Gast

Herj Teeks, ja ik heb precies hetzelfde als jij.

#427597 Reageer

Ouwe62
    Gast

Een heel herkenbaar probleem, ik heb ook zo’n vrouw.

#427631 Reageer

Hank
    Gast

Ben gewoon getrouwd..alleen al jaren geen sex meer ik als man wel zin .(.maarja).dus ga ik zonder dat ik het wist op een relaxe parkeerplaats uitzicht op groot water lekker rustig mastruberen. Zo onopvallend
    Mogelijk. Blijkt dus dat veel meer mannen dit doen daar. Zie ik opeens een buurman die ooit bij mij in het appartement woonde ook zien trekken.hij kwam ff naast mijn auto staan keek naar mijn stijve penis in strakke slipje..zo hij werd helemaal gek. Hij herkent mij opeens. Hij zij kom mee naar mijn kelder box.daar mijn grote pik in z’n geheel laten zien..stond ik daar met alleen mijn slipje aan!! De man is best al oud maar hij werd helemaal gek van mijn stijve pik en lekker dik.hij ramde mij flink achterlangs (keihard zelfs en hijgen haha..toen zij hij ik heb je pik vaker gezien in de auto maar nu je hier bent grijp ik mijn kans ik ga je pijpen zonder condoom. Hij heeft mij toen ruim een half uur gepijpt ik werd helemaal gek ..zo lekker. ik kon redelijk controle houden) ..maar toen uiteindelijk spoot ik mijn kloppende penis helemaal leeg in zijn mond en pakte zijn hoofd stevig vast.hij zei dit wil ik hier in de kelder veel vaker doen. En nu zeker 3 a 4 keer per maand ff langs ik word flink gepakt door hem dat is zo…geweldig joh!! Grrrrr.

15 berichten aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 395)

Reageer op: Is het raar dat ik als hetro toch eens zou willen pijpen man of shemale

Je informatie: