Is het raar dat ik als hetro toch eens zou willen pijpen man of shemale

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 395)
  • Auteur

Marc
    Gast

Ik fantaseer er ook al tijden over. Heb nu de stoute schoenen aangetrokken en met iemand afgesproken. Hij wil me de ervaring geven hoe het voelt om door een man te worden gepijpt. En als ik wil mag ik het bij hem doen.
    Contact via bullchat geregeld. Ik hoor daar nog wel eens verkeerde verhalen van maar ik ga er van uit dat ik hem vertrouwen kan. Ik zit namelijk in een zeer langdurige relatie en die wil ik absoluut niet kwijt! Ik wil het gewoonweg een keer ervaren, dan maar stiekem

#425449 Reageer

Thomas
    Gast

Hey Marc hoop dat je ervaring goed was! Ik zoek ook al een tijd iemand die ik eens mag pijpen dus als je interesse hebt voeg me gerust toe op kik thomas11211! Hoop van je te horen!

#425531 Reageer

Ronnie
    Deelnemer

Het is heerlijk om door een man gepijpt te worden. Zeker eens proberen.

#425543 Reageer

Mars
    Gast

Het is zeker heerlijk om gepijpt te worden door een man. En dan zijn stijve te zien…mmmm…word er zo geil van

#425676 Reageer

Ep
    Deelnemer

Nee zeker niet. Lijkt mij ook lekker terwijl ik volkomen hetero ben.

#426080 Reageer

Martijn
    Gast

Ja..ouwe 62 we genieten nog steeds.zaterdag morgen langs geweest bij binnenkomst direct mijn stijve penis in strakke mannen slipje laten zien ..ruim 2 uur bezig geweest hij pijpte mijn pik heel diep en werd zo dik en groot ik mocht van hem zijn hoofd vast houden en tijdens de zaadlozing stevig aandrukken.hij voelde mijn pik flink kloppen en spoot al mijn zaad zo in zijn mond en slikte alles door. Maar nu dwingt hij mij ook te pijpen (rollen spel) ik neem hem flink te grazen hij: bijna klaar gekomen ik draaide me snel om en hij ramde z’n pik hard naar binnen en spoot na tien stooten m’n kont helemaal vol!! Hij werd helemaal gek. Ik moet van hem nog vaker langs komen..hij is erg alleen en heel erg netjes!/verzorgd.

#426083 Reageer

Joep
    Gast

Hoi hoi….ja ook ik ben een hetero die wel eens een pik wil voelen, zoenen, likken en pijpen…zou voor t eerst zijn. Uiteraard mag je mij ook voelen, rukken en pijpen….
    Ben al lang getrouwd en ben op zoek naar gelijkgestemde mannen. Zeg maar in Brabant (woon zelf in Tilburg), liefst in de natuur en rondom mijn leeftijd (zeg 55+)

#426084 Reageer

Joep
    Gast

Hoi Karel,

ik las jouw berichtje op IedereenNaakt… ik kom uit Tilburg, vroeger woonde ik in de regio Breda, mijn leeftijd 63 en ik kom nog regelmatig in het Brease….ben een hetero met bi-schierige gedachten….

#426128 Reageer

Ouwe62
    Gast

Hallo Martijn,
    wat een heerlijk lekker en geil opwindend verhaal wederom. Ik ben jaloers op jou omdat jij de fantasie van veel van ons
    beleefd / waarmaakt. Ik hoop voor jullie dat het nog lang mag doorgaan en houd onsop de hoogte.
    mvg Ouwe62👍👌😍

#426278 Reageer

Karel
    Gast

@joepgast

Sta je open voor kennismaking ?

#426296 Reageer

Joep
    Gast

@karel, ik sta voor veel dingetjes open hoor….je hebt me al eens gemaild denk ik…wil jij jouw stats eens doorgeven?

#426323 Reageer

Dorstig
    Gast

Ik pijp ook wel graag en slik alles ,ook plas.Ik ben 73 45 jaar getrouwd.

#426341 Reageer

Karel
    Gast

@joepgast

Mail me maar op [email protected]

#426342 Reageer

Karel
    Gast

@dorstig gast

Welke regio ?

#426343 Reageer

Dorstig
    Gast

Regio winterswijk

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 395)

Reageer op: Is het raar dat ik als hetro toch eens zou willen pijpen man of shemale

Je informatie: