Is het raar dat ik als hetro toch eens zou willen pijpen man of shemale

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 393)
  • Auteur

Anoniem
    Inactief

Het is zeker niet raar. Ik had jaren hetzelfde. Uiteindelijk gewoon de stoute schoenen aangetrokken en contact gezocht.
    Er zijn hier genoeg mannen die je die ervaring willen geven.
    Geef er een paar een privé berichtje en kijk met wie het klikt.

#41626 Reageer

Nighttrain66
    Deelnemer

Het is inderdaad helemaal niet raar, maar normaal. Mannen geven elkaar toch ook een hand, dus waarom bij elkaar geen lul in de mond? Laat je vooral niet beinvloeden wat andere mensen zeggen of vinden, gewoon doen wat je lekker lijkt/vindt. Heel veel mannen houden van pijpen, maar laten zich tegenhouden om maar geen stempel Gay/homo te krijgen. Laat je niet in een hokje stoppen, en ervaar maar wat je wilt ervaren, en zonder schaamte. Ik hou ook niet van mannen, maar sex met mannen vind ik heerlijk. Ik pijp graag, en slik zaad door.

#41671 Reageer

Pimpel
    Deelnemer

Ik ben ook hetero, maar wil het eens proberen. Waar smaakt sperma naar?

#41674 Reageer

Adrien
    Deelnemer

Je moet het gewoon proberen trek je eigen lekker af en en vang je sperma op in je hand en dan slurp je het op ik doe het ook en de smaak hangt af van wat je hebt gegeten

#41768 Reageer

Visueel
    Deelnemer

Ik heb hetzelfde, ik vind een man niet seksueel aantrekkelijk maar wel zijn stijve pik. Ik ben nog nooit gepijpt door een man maar heb laatst tijdens een erotische duo massage gevraagd of ik de pik van de man even in mijn mond mocht nemen. Puur om te weten wat ik er van vind. Dat mocht maar het duurde maar even. Het was nou eenmaal een massage. Nu zou ik het wel langer willen doen. Maar ik wil dat in een veilige omgeving doen (als ik niet meer wil dan moet die ander daar mee om kunnen gaan) bij iemand die ook niet te beroerd is eventueel wat tips te geven. En ook niet zo maar bij ieder type man. Ik kijk wel hoe het gaat, uiteindelijk zal het vast wel een keer gebeuren

#42666 Reageer

Pimpel
    Gast

Ik vraag me af hoe sperma smaakt. Als ik me aftrek en proef weet ik dat.
    Maar als ik klaargekomen ben heb ik daar geen zin meer in.
    Heeft iemand een antwoord?

#42691 Reageer

Adrien
    Deelnemer

Ja ik heb toch gezegd gewoon doorslikken wel eerst goed door je mond laten rollen dan weet je hoe het smaakt

#42743 Reageer

Deelnemer

Zeker niet raar. Ik heb die gevoelens ook wel maar heb het nog nooit echt met of bij een man gedaan. Ik denk dat ieder mens die gevoelens wel heeft maar onze maatschappij die ons in een bepaald keurslijf dwingt maakt dat de gène moeilijk te overwinnen is. Op het strand wel toenaderingen gehad maar vriendelijk afgewezen. Tegelijk werd mijn penis bij sommige zo hard als het maar zijn kon en had ik spijt dat ik het niet heb toegelaten. Maar stukje bij beetje voel ik wel dat ik het een volgende keer misschien tóch ga doen. Een stijve bij andere mannen windt mij op, wel afhankelijk hoe die man er verder uitziet, kom ik eerlijk voor uit. En ook verberg ik mijn stijve pik lang niet altijd meer op het strand. Op het open strand doe ik dat nooit of als ik het niet meer tegen kan houden dan draai ik me om. Maar in de duinen waar gekeken kan worden daar laat ik de boel gewoon gaan als ik dat wil. En bekijken en bekeken worden is geil, maakt niet uit of dat een man of een vrouw is. Nou, ik weet zeker dat in dit verhaal elementen zitten die jij ook zo ervaart.

#43527 Reageer

Steven
    Deelnemer

Ik fantaseer daar ook over. wil het wel proberen maar weet niet hoe ik dat moet aanpakken. Vind mannen zelf niet aantrekkelijk

#43653 Reageer

Anoniem
    Inactief

Nee, dat is helemaal niet raar.
    Ik heb ook al heel lang deze fantasie, die ik graag werkelijkheid zie worden.
    Als er mensen zijn die mij het willen leren hoor ik dat graag..

#43706 Reageer

Peter
    Deelnemer

Helemaal niet raar! Ik ben zelf, als bi/hetero, vaker gepijpt door mannen. Heb het alleen nooit aangedurfd om zelf de stap te zetten om te pijpen, maar ben hier nu een aantal jaren later toch wel nieuwsgierig naar.

#43711 Reageer

Steven
    Deelnemer

Ik zou zelf de stap niet maken om zelf te pijpen (tenminste in eerste instantie) maar zou het wel geil vinden om een
    man af te trekken. Wellicht komt het ooit maar de stap zetten is lastig en moeilijk vind ik.

#43796 Reageer

Ronnie
    Deelnemer

Nee is normale gedachte hoor. Ik laat me ook tijdens een massage wel eens pijpen en aftrekken door een man. Is gewoon heerlijk. Heb ook wel eens andere man gepijpt. Moet je gewoon eens doen.

#44029 Reageer

strandgenieter
    Gast

lijkt mij ook wel lekker

#44117 Reageer

Anoniem
    Inactief

lijkt mij ook heerlijk om gepijpt te worden door een man, wel ben ik wel eens lekker afgetrokken door een man was heerlijk.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 393)

Reageer op: Is het raar dat ik als hetro toch eens zou willen pijpen man of shemale

Je informatie: