Heb dit ook ervaren ben getrouwd maar al jaren geen sex door overgang (vrouw) masturbeer nu veel is ook heel lekker. Ben bij toeval oudere man tegen gekomen. Hij zei ik woon alleen..ben met hem mee gegaan naar huis.hij heeft kleine penis, wel dik (geef niet) ik behoorlijk groot en dik, met strakke slipje aan wordt hij helemaal gek van mij als hij dan mijn pik ziet in mijn strakke slipje. Ga regelmatig langs, Lekker veilig thuis niemand ziet ons ,geen stress. Na 4 maanden rustig aan gedaan pijpt hij mij dat is ZO heerlijk.in de woonkamer rampt hij zijn pik achterlangs in mij.hij is best eenzaam en is blij als ik langs kom. Hij is 73 ik 59jaar .vaak wel 2 uur bezig in goed vertrouwd overleg heerlijk zonder condooms kom ik vaak klaar als hij me pijpt en slikt hij alles door.en voelt hij mijn penis flink kloppen tijdens de zaadlozing!! Hij zei..kom langs zovaak je wilt.dit is nog steeds zo spannend. Allerlei standjes proberen: op de trap,vaak op de bank, in de slaapkamer ga ik plat op m’n buik liggen en hij stevig rammen op mijn zachte bolle kontje hij wordt dan helemaal gek
En neemt mij flink te grazen. Doe vaak speciale strakke mannen slipje aan zodat je mijn stijve pik goed ziet zitten, daar wordt hij helemaal gek van.Ook vaak pikken tegen elkaar wrijven /trekken en dan flinke zaadlozing op onze pikken laten vloeien. Dit samen zijn duurt nu een jaar. Ik wil eigenlijk stoppen maar kan het niet!! Het is zo ontzettend lekker en relax( spannend)