Is het raar dat ik als hetro toch eens zou willen pijpen man of shemale

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 395)
  • Auteur

Max
    Gast

Nou Ronnie, met jouw pik zou ik dat ook wel willen doen. Wat een mooie pik zeg…hmmm

#422216 Reageer

Max
    Gast

Geef me je mailadres eens Ronnie…zal ik je de mijne eens laten zien

#422529 Reageer

Ronnie
    Deelnemer

Ik heb er jammer genoeg nog geen ervaring mee Jaap.

#422549 Reageer

Max
    Gast

Heb 1 keer een bi ervaring gehad. Heerlijk was het.

#422631 Reageer

Ronnie
    Deelnemer

Ik heb wel bi ervaring en was erg lekker. Jammer genoeg nog geen trio ervaring.

#422632 Reageer

Ronnie
    Deelnemer

Hallo Max, dank je voor het compliment

#422635 Reageer

Max
    Gast

@Ronnie, zit jij op KIK? Ik wel…groen1978

#422863 Reageer

Bo van der Zanden
    Gast

@thonguy.. waar was die masseur dan? Dat lijkt me wel wat. Ook ik wil graag eens met een man.. een niet al te grote pik strelen, stijf laten worden, aftrekken en pijpen en klaar laten komen. Wat en sensatie. Ik vind dat zelf zo lekker dat ik het ook wel eens een ander zou willen geven. Nieuwsgierig hoe dat voelt. Bischierig dus. Neuken is denk ik een stap te ver. Ben een beetje bang dat het echter allemaal wat te duister en sleazy is. Het moet wel een respectvolle belevenis zijn. Zonder condoom liefst, maar is dat niet link?
    Ik ben op kik Bovanderzanden

#423448 Reageer

Rico
    Deelnemer

niet raar denk ik, er zijn veel hetro mannen die stiekem toch gedachten hier over hebben

#423605 Reageer

Bob
    Gast

Ik ben 78 en hetero. Toch heb ik sinds kort fantasieën over een penis in mijn hand of sterretje. Draag ook sexy ondergoed (doorkijk strings) Zelf kan ik een vrouw of man niet meer bevredigen, na een prostaatoperatie doet ie nog alleen dienst als plasbuis (geen erectie). Door deze verlangens voel ik mij absoluut geen (beginnende) homo. Heb wel homo vrienden, maar met hen wil ik geen spelletjes. Voor jou hoef je echt geen angst te hebben. Gewoon lekker blijven fantaseren en het misschien een keer werkelijkheid laten worden

#423706 Reageer

Ouwe62
    Gast

Is een heerlijk geil en opwindende gedachte , ik denk er zelf ook vaak aan.

#425198 Reageer

Martijn
    Gast

Heb dit ook ervaren ben getrouwd maar al jaren geen sex door overgang (vrouw) masturbeer nu veel is ook heel lekker. Ben bij toeval oudere man tegen gekomen. Hij zei ik woon alleen..ben met hem mee gegaan naar huis.hij heeft kleine penis, wel dik (geef niet) ik behoorlijk groot en dik, met strakke slipje aan wordt hij helemaal gek van mij als hij dan mijn pik ziet in mijn strakke slipje. Ga regelmatig langs, Lekker veilig thuis niemand ziet ons ,geen stress. Na 4 maanden rustig aan gedaan pijpt hij mij dat is ZO heerlijk.in de woonkamer rampt hij zijn pik achterlangs in mij.hij is best eenzaam en is blij als ik langs kom. Hij is 73 ik 59jaar .vaak wel 2 uur bezig in goed vertrouwd overleg heerlijk zonder condooms kom ik vaak klaar als hij me pijpt en slikt hij alles door.en voelt hij mijn penis flink kloppen tijdens de zaadlozing!! Hij zei..kom langs zovaak je wilt.dit is nog steeds zo spannend. Allerlei standjes proberen: op de trap,vaak op de bank, in de slaapkamer ga ik plat op m’n buik liggen en hij stevig rammen op mijn zachte bolle kontje hij wordt dan helemaal gek
    En neemt mij flink te grazen. Doe vaak speciale strakke mannen slipje aan zodat je mijn stijve pik goed ziet zitten, daar wordt hij helemaal gek van.Ook vaak pikken tegen elkaar wrijven /trekken en dan flinke zaadlozing op onze pikken laten vloeien. Dit samen zijn duurt nu een jaar. Ik wil eigenlijk stoppen maar kan het niet!! Het is zo ontzettend lekker en relax( spannend)

#425220 Reageer

Ouwe62
    Gast

Hallo Martijn ,
    ik denk dat wat jij hier beschrijft de ultieme droom is van iedere man in deze groep , ik ben jaloers op jou.
    Ik hoop dat jullie nog lang van elkaar genieten.

#425261 Reageer

fomo
    Deelnemer

Ha ja de hamvraag is waar vind je zo’n partner, lijkt me inderdaad ideaal om zo alles te ontdekken!
    Voorlopig maar anoniem webcam rukken :-p

#425283 Reageer

SrNudist
    Gast

Is zeker niet raar. Had die wens een jaar of tien geleden ook. Onverwacht uitgekomen, een oudere kennis voor het eerst gepijpt, en uiteraard hij mij. Beide vonden we het een heerlijke ervaring, doen het af en toe nog steeds.
    WE komen beide niet klaar, dat pas na afloop samen.

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 395)

Reageer op: Is het raar dat ik als hetro toch eens zou willen pijpen man of shemale

Je informatie: