Is het raar dat ik als hetro toch eens zou willen pijpen man of shemale

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 395)
  • Auteur

Anoniem
    Gast

@Marcel Niet zo prettig hoe jij je hier opsteld. Ik lees wel als je weer KIK Nnaam hebt.

#420968 Reageer

Marcel
    Gast

Je zit echt bij Jan en alleman maar te vragen of ze KIK nemen. Wat is dat toch. Mis je aandacht ofzo?? Nee mij zie je niet meer op KIK. veel plezier met je KIKronsel praktijken.

#420969 Reageer

Anoniem
    Gast

@Marcel denk dat je dat niet goed ziet, maar prima als je dat denkt. Geniet ze hier nog lekker.

#420970 Reageer

Marcel
    Gast

je zit op iedereen, die hier een reactie plaatst, te paaien om kik te nemem zodat je lekker verder kan kletsen of dat je piemelfotos, zaadplaatjes en anusfotos krijgt..lees zelf maar eens terug.

#420971 Reageer

Anoniem
    Gast

@marcel Het is allemaal niet zo plat als jij denkt gelukkig. Maar blijkbaar is dat wat jij graag wil denken. Voor mij helemaal prima hoor. Geniet ze verder nog

#420972 Reageer

Marcel
    Gast

Geloof daar niks van. Het is gewoon plat…heel plat…

#420973 Reageer

Sandra
    Gast

#doeislief#erisalgenoeggedoe

#420980 Reageer

Anoniem
    Gast

@Sandra dank je wel! Dat is er idd al genoeg. Leef en laat leven…

#421167 Reageer

Paul
    Gast

Ik zou echt wel eens een man willen pijpen, droom er mn hele leven al van. Een andere lul alleen al vasthouden en lekker aftrekken lijkt me al enorm opwindend. En ik denk echt dat alleen een man precies weet hoe je echt goed moet pijpen.
    Ik weet alleen niet hoe je met gelijk gestemden op een veilige manier in contact komt. Iemand die ik ken zou ik het nooit vragen.

#421171 Reageer

Erwin
    Gast

Paul, ik heb twee keer een vriend van me afgetrokken en een keer gepijpt toen we samen een weekend weg waren (zonder vrouwen). Geweldig. Misschien kwam het door de drank dat we dat hebben gedaan want nu wil hij er niets van weten terwijl het mij, als ik eraan terugdenk, nog steeds opwind. Kortom….erg lekker

#421172 Reageer

Erwin
    Gast

Kleine aanvulling…hij heeft mij ook afgetrokken en zelfs zijn penis in mijn kontje geschoven. Gelukkig heeft hij geen grote dikke penis. Maar het was pure geilheid

#421859 Reageer

22jr onervaren
    Gast

Hallo ik198-97-17 ik zoek een man om geile dingen mee te proberen ik zelf nog onervaren

#421873 Reageer

Jaap60
    Deelnemer

Ik heb regelmatig een trio met een bevriend stel in het begin verwende we samen alleen haar maar van het 1 kwam het ander zij vond het geil als wij ook wat deden zins dien pijpen wij elkaar ook ik kan je zeggen dat dat geil en lekker is

#422182 Reageer

Ronnie
    Deelnemer

Mmmm trio met bi man lijkt me super geil.
    Wil ik ook nog eens doen

#422183 Reageer

Jaap60
    Deelnemer

Het is heerlijk om te doen

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 395)

Reageer op: Is het raar dat ik als hetro toch eens zou willen pijpen man of shemale

Je informatie: