Is het raar dat ik als hetro toch eens zou willen pijpen man of shemale

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 395)
  • Auteur

Anoniem
    Gast

@thongguy Zou je dan met beiden kunnen? Pijpen, aftrekken en misschien nog meer? Heel spannend zeg! Super dat dat allemaal mogelijk is

#414757 Reageer

Thongguy
    Gast

Ja, dit is mogelijk. Dit moet je wel voordien zo afspreken. Je kan dan uiteraard kiezen wat je wil. Enkel oraal of ook anaal, eventueel dp. Ze doen dit – indien gewenst – ook in een soort “rollenspel”. Bijvoorbeeld dat je betrapt wordt …

#414808 Reageer

Anoniem
    Gast

@thongguy wat zou je lekker en spannend vinden? Zou je anaal genomen willen worden terwijl je gepijpt wordt door de ander? Laat maar weten als je weet wat je zou willen, geil om te lezen!

#415287 Reageer

Thongguy
    Gast

Ik ben nog niet zeker of ik al met twee een afspraak wil maken, maar vind die gedachte wel opwindend. Als ik dit doe zou ik graag beide oraal hard maken en dan de ene pijpen en tegelijk door de andere anaal genomen worden. Ik hoop dat diegene die ik pijp dan als eerste klaarkomt. Als het op dat moment goed aanvoelt en ik voldoende geil ben zou ik dan van posities willen wisselen en de andere pijpen en me ook opnieuw anaal laten nemen … of me misschien toch ook even laten pijpen. De twee masseurs in mijn mond laten komen vind ik wel een heel opwindende gedachte. Niets om echt fier op te zijn, maar ik laat sowieso graag ik mond komen, en al helemaal als er iemand toekijkt terwijl ik all the way pijp en het orgasme inslik.

#415361 Reageer

Marcel
    Gast

Klinkt super geil!! Heb één keer een hetero man gepijpt. Was best ok. Was alleen een kleine pik. Voelde dat mijn mond niet gevuld was. Maar voor een keer was het ok.

Daarna hebben we elkaar afgetrokken en lekker onzr piemels tegen elkaar aan gewreven.

#419819 Reageer

fomo
    Deelnemer

Is het al lente mannen, ik voel van alles kriebelen als ik met jullie mee lees.

;-p

#420954 Reageer

Anoniem
    Gast

@Thongguy Heb je inmiddels al afspraak gemaakt bij de massagesalon met 2 heren? Laat eens weten? Kan ook op KIK, zoals je weet…

#420958 Reageer

Marcel
    Gast

Geil idee!! Je zou maar gemasseerd worden door twee heren. Lekker spelen met die piemels..zeker als het goeie, forse piemels zijn.

#420959 Reageer

Anoniem
    Gast

@marcel Bem jij er ook nog/weer. Geen KIK meer voor jou? Of toch wel?

#420960 Reageer

Marcel
    Gast

Ja de site lag er een tijd uit…dus ja…ben er weer…nee nog geen kik….je wilt die lekkere piemel weer zien?

#420962 Reageer

Anoniem
    Gast

@Marcel laat maar weten als je daar weer komt… Mag altijd

#420963 Reageer

Marcel
    Gast

@anoniem, of genoot je er niet van??

#420964 Reageer

Marcel
    Gast

Hij staat heerlijk stijf

#420965 Reageer

Anoniem
    Gast

@Marcel wat wil je nu horen… Is leuk om je daar weer te zien, maar vermaak me wel hoor

#420966 Reageer

Marcel
    Gast

Fijn dat je je daar vermaakt! Lekker veel piemels bekeken? En jij je grote borsten late. zien en je natte kut?? En je vol slanke kont??

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 395)

Reageer op: Is het raar dat ik als hetro toch eens zou willen pijpen man of shemale

Je informatie: