Is het raar dat ik als hetro toch eens zou willen pijpen man of shemale
- Dit onderwerp bevat 394 reacties, 83 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 dag, 17 uren geleden door
Cirederf.
-
AuteurBerichten
-
Hoi Peter ik heb eigenlijk het zelfde en ik kom uit Breda
Misschien kunnen wij iets afspreken
ThongguyGastWow, zo’n ervaring met een masseur lijkt me echt super. Het is al langer stiekem een fantasie van me en zou deze echt graag eens uitvoeren. Niet met een vriend die voor de gelegenheid masseur speelt, maar echt in een massage-salon. Na een tijdje lekker gemasseerd worden mag de massage wat intiemer worden. Ik wil ik de masseur dan “gewoon” openlijk zeggen dat ik zin heb om hem te pijpen.
Ik dacht voor een hele tijd dat ik deze fantasie en wens achter me had gelaten, maar sinds deze zomer is deze helemaal terug. Tijdens enkele dagen aan zee werd ik aangesproken door een kerel. Hij vond mijn zwemstring mooi en gaf me nog meer complimenten. Op het einde van mijn vakantie aan zee zag ik hem terug. Ik zei hem toen openlijk dat ik zin had in sperma en hem wou pijpen.
RonnieDeelnemerIk ben pasr weken geleden bij masseur geweest. Eerst heerlijke massage waarbij mijn billen en kontje de nodige aandacht kregen. Hij wilde me neuken maar dat was voor mij (nog) een brug te ver. Daarna heeft hij me heerlijk gepijpt. Echt super lekker.
ThongguyGastZo’n massage lijkt me echt super. Is dit enkel extra aandacht voor uw billen en sterretje of ook echt een prostaatmassage? Mag jij de masseur ook pijpen?
ChrisGastZou dit ook wel eens willen proberen, weet niet goed of k t zou durven…
ThongguyGastDoor de berichten over massages is mijn fantasie of zeg maar wens helemaal terug.
Ik ben online wat opzoek gegaan en wat mailjes verstuurd.
Enkele lieten weten dat klaarkomen bij een prostaatmassage normaal is en dus geen probleem,
maar dit was niet wat ik vroeg en zocht.
Gisteren kreeg ik wel een interessante reactie. Hij geeft allerlei massages en doet dit in
overleg gekleed, in een gewenste tenue of naakt. Als de klant dit wel doet hij ook “seksuele handelingen”.
En dan volgende het antwoord waarop ik hoopte. Indien de klant dit wil mag hij mij ook pijpen tijdens de massage.
Dit kan met of zonder condoom en eventueel ook met klaarkomen.
Dan een standaard lijstje met enkele tarieven. Hieronder volgende nog een kleine toevoeging.
Als de klant mij oraal wil bevredigen wordt dit niet aangerekend.
Ik heb intussen een mailtje gestuurd met de vraag of dit in een echte massagesalon is.
IK wil dit namelijk niet gewoon bij mij of hem thuis op een massagetafel, maar echt in een professioneel massagesalon. Het lijkt me super opwindend om in zo’n omgeving intiem gemasseerd te worden en de masseur te pijpen.
ThongguyGastHet is inderdaad een salon.
Ik zei dat de gedachte dat ik dit in een salon zou kunnen doen wel opwindend vind. Ik kreeg snel terug een antwoord.
Hij schreef dat “betrapt” worden door een collega ook kan, een soort rollenspel. Seks met de collega erbij kan ook en een trio ook. Op zo’n massagetafel de ene pijpen terwijl de andere me lekker anaal verwend, lijkt me echt zalig! Hij schreef nogmaals dat, op verzoek van de klant, alles ook zonder condoom kan. Enkel als er een vrouw bij betrokken wordt is vaginaal altijd met condoom. Dit wordt steeds interessanter.
Heeft er iemand al zulke ervaringen gehad met “massages”?
AnoniemGastThongguy, ben je inmiddels in de salon geweest? Zoja, hoe was het? Wat is er allemaal gebeurd? Zo nee, komt het er binnenkort nog van of is het toch weer tot een fantasie verworden?
KarelGastZag mensen uit Breda, ik ook uit die omgeving nog mannen die interesse hebben in wederzijds elkaar verwennen. Voor mij ook nieuw maar erg benieuwd naar!
KarelGastEn dat verhaal van die masseur….dat lijkt me ook erg lekker
ThongguyGastJa, ik ben intussen naar zo’n massage geweest. Ik lag in het begin van de massage in een string op de massagetafel en de masseur had een handdoek. Na een deugddoende massage van rug ging mijn string uit en kregen mijn billen de nodige aandacht. Als liefhebber van anaal spreidde ik mijn benen wat meer een na wat stimulatie w er d een vingertje ingebracht. Na een tweede draaide de masseur me om. Ik lag naakt en met een erectie op de massagetafel. Na een full body massage nam de masseur me in de mond. Ik was heel opgewonden en voelde dat ik dit niet lang zou uithouden. Ik wou nog niet klaarkomen want dan zou ik misschien niet meer geil genoeg zijn om mijn fantasie uit te voeren. Op dat moment leek het me onzettend opwindend om letterlijk te vragen wat ik zo grzag wou doen. Mijn hart ging flink tekeer. Ik zou jou nu graag pijpen, vroeg ik. Kan dit? Hij keek me aan en knikte rustig terwijl hij antwoordde dat dit zeker kon. Hij kwam aan mijn hoofd staan en zonder enige aarzeling nam ik zijn half harde lid in de mond. Na even pijpen trok hij zich even terug en wou net iets zeggen. Nog voor hij iets kon zeggen vroeg ik hem of ij in mijn mond wou komen. Nog voor hij kon antwoorden nam ik hem terug vol in mijn mond. Hij stelde een soixant-neuf voor, maar ik wou liever anaal gestimuleerd worden. Ik voelde zijn hand tussen mijn billen en glipte vlot binnen. Ik pijpte zijn forse lid gretig verder. Ik hoorde zijn ademhaling overgaan in gehijg. Hij kreunde zachtjes dat ik echt lekker pijpen. Even later vulde zijn orgasme mijn mond. De opwindende smaak van zijn sperma maakte me zo mogelijk nog geiler. Ik slikte en pijpte gretig verder. Ik voelde toen zijn vinger tegen mijn prostaat. Ik kwam spontaan klaar en spoot op mijn buik en borst. Met zijn andere hand wreef hij over mijn buik en borst. Hij bracht zijn hand boven mijn mond en ik likte hey zad van zij vingers. Hij herhaalde dit nogmaas en lukte zijn vingers zuiver. Ik nam zijn nog steeds stevig lid terug in de mond en likte hem ook zuiver. Ik bleef nog even liggen op de massagetafel …. bekomen van de zalig … massage. Hij vroeg me na even om hem te volgen en ik nam een douche terwijl we, hij vanop een bankje, wat napraten. Een zalige ervaring was dit,
AnoniemGastThongguy, jeetje wat heerlijk dat je fantasie waarheid is geworden. Lekker uitgebreid ook en je beschrijft het echt lekker geil! Heb je nog een andere fantasie? Of was dit je ultieme wens?
WernerGastIk zou ook wel eens een man willen pijpen en gepijpt willen worden door een man… eerst elkaar aftrekken om te wennen… WEL EEN GESCHOREN pik…
ThongguyGastEr zijn nog fantasieën hoor. Vroeger wou ik bijvoorbeeld eens meerdere mannen tegelijk pijpen. Ik heb op een feestje ooit klaargezeten, maar nog voor ik de eerste piemel in mijn mond nam blokkeerde ik … nooit gedaan dus.
ThongguyGast‘AnoniemGast
Thongguy, jeetje wat heerlijk dat je fantasie waarheid is geworden. Lekker uitgebreid ook en je beschrijft het echt lekker geil! Heb je nog een andere fantasie? Of was dit je ultieme wens?”
Misschien maak ik volgende keer een afspraak voor 2 masseurs. Dit kan ook en lijkt me echt wel bijzonder. -
AuteurBerichten