Is het raar dat ik als hetro toch eens zou willen pijpen man of shemale

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 395)
  • Auteur

dimitri
    Gast

Ik fantaseer me er rot over eens een lekkere 69 te kunnen doen met een man.ik heb zelf ook een vrouw maar krijg de gedachten niet uit m’n hoofd ik ben van merelbeke België

#372776 Reageer

Bboy
    Gast

Dit is ook al enige tijd een fantasie van mij. Al veel zitten zoeken naar erosauna of cinema om dit mee te maken. Zowel aftrekken als pijpen (geven en ontvangen) lijkt me wel eens spannend. Ook al gezocht naar gloryhole om dit iets anoniemer te ervaren. De intimiteiten die erbij komen wil ik niet. Louter de ervaring. Als man weet je wat je zelf lekker vindt en kan je dus goed aanwenden om de ander te verwennen

#376134 Reageer

Ron
    Gast

Hallo ik ben hetero maar zit tedenken om eens door een man te laten pijpen kijken hoe dat voelt is dat vreemd zijn er mannen die dat eens gedaan hebben.

#376320 Reageer

Anoniem
    Inactief

Als je er over fantaseert kan je net zo goed de stap wagen. Een man weet met pijpen vaak toch net iets beter wat een andere man lekker vindt en het maakt je heus niet gelijk gay hoor,hooguit een beetje bi 😉

#376440 Reageer

Fredo
    Gast

Ben ook bi en wil ook eens een shemale pijpen

#379750 Reageer

sonny
    Gast

Heb ook al lang het verlangen om een lekkere pik te pijpen. Zou ook wel eens geneukt willen worden. Ben van Hooglede.

#382436 Reageer

Jan
    Deelnemer

Is zeker niet raar, ik ben ook hetero, maar vind het fijn om een man te pijpen en gepijpt te worden doorgeven man. Nu ben ik nog nieuwsgierig om te neuken en geneukt te worden.
    Dus als er iemand uit de buurt van Groningen komt? 😎👍

#382982 Reageer

Cirederf
    Deelnemer

Hey ik ook

#382993 Reageer

Chris
    Gast

Lekker mannen…dst je as hetero dat verlangen hebt…

#382995 Reageer

Chris
    Gast

Mensen!! Wie helpt mij alsjeblieft hoe ik me kan registreren?? Ik heb een hotmail account maar krijg geen activeringsmail…wie helpt me?? Welk emailaccount gebruoken de geregistreerde mensen??? Help even…word zo geil van deze site

#388254 Reageer

Ronnie
    Deelnemer

Ik ben licht bi en wel eens door een masseur gepijpt. Dit is echt heerlijk. Meestal is de masseur ook naakt en gepijpt worden terwijl hij een stijve heeft is super geil. Gewoon doen Ron.

#388372 Reageer

Chris
    Gast

Nou Ronnie, als ik jouw pik zie in je bijdrages dan krijgvik daar ook wel zin in…lekkere pik heb je.

#390592 Reageer

Jan
    Deelnemer

Nee joh, dat is niet vreemd. Ik denk dat heel veel mannen of vrouwen zo denken maar niet durven uit te spreken of toe te geven.
    Lekker proberen en genieten 👍👍👍

#392220 Reageer

Peter
    Gast

Ik zie al wat oude berichten maar wil toch even reageren, ik ben een man van 60 en al geruime tijd bi gevoelens. Ik zou graag eens een andere man willen pijpen en gepijpt willen worden.
    Ik kom uit de omgeving Oosterhout.
    Het lijkt mij heerlijk groetjes, Peter

#394723 Reageer

Pieter
    Gast

Ik vind het niet raar en wil ook heel erg graag, punt is alleen dat als het er op aankomt dat ik niet durf. Ik weet niet waar ik bang voor ben, maar wil niet met ieder willekeurig iemand sex hebben, tenminste wat mannen betreft.

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 395)

Reageer op: Is het raar dat ik als hetro toch eens zou willen pijpen man of shemale

Je informatie: