Je vrouw laten betasten

  • Dit onderwerp bevat 12 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 dagen geleden door Zininzon.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #106971 Reageer

    1 heb je je vrouw wel eens door een man laten betadten of fantaseer je hierover
    2 was dit over de kleding of op haar blote lijf
    3 Hoever laat he hem gaan
    4 was dit door jou opgezet in afspraak met de man

    #108004 Reageer

    cor
    Deelnemer

    Als een man mijn vriendin wil betasten vind ik prima. Want dan is nog aantrek kelend om betast te worden. Want ik ben echt niet jaloers.

    #440263 Reageer

    Gerrie en Melanie
    Gast

    Hoihoi met Gerrie en Melanie hier Wij gaan geregeld naar een park hier in de buurt en dan moet Melanie zich helemaal naakt uitkleden en zich daar laten bekijken en betasten door vreemde mannen

    #440316 Reageer

    Zininzon
    Gast

    Oh het lijkt mij ook wel is lekker betast te worden ” perongeluk”

    #440361 Reageer

    Cream
    Deelnemer

    Per ongeluk 😉😋

    #440389 Reageer

    Jason
    Gast

    Hé gerrie en Melanie jouw ik een keer mee morgen doen met het betasten

    #440437 Reageer

    Robinhot
    Gast

    Pe ongeluk of express… wil het allebei wel doen hoor haha. Alleen jammer dat niemand laat weten waar ze vandaan komen. Altijd ff makkelijk om erbij te vermelden (in ieder geval een beetje de buurt) zo weet je of het een beetje kans maakt, toch. Dus Geryy en ZiZ: laat wat meer weten waar we ons moeten melden :p Groetjes van [email protected] uit Zandvoort.

    #440446 Reageer

    Vandaag fotoshoot gedaan en aan het eind model lekker op haar tieten mogen betasten

    #440488 Reageer

    Stuur maar bericht op kik

    #441184 Reageer

    Steven
    Deelnemer

    Lijkt mij heerlijk om mijn vriendin betast te zien worden..

    #441203 Reageer

    🤦‍♀️O NEE HIJ WEER
    Gast

    GOEDE MORGEN ZONDER ZORGEN ,VRAAG ME EIGEN WEL EENS AF OF ER ÜBERHAUPT WEL EENS WORDT BETAST.
    IK DENK DAT IK HET ANTWOORD AL WEET JA EEN DING IS ZEKER S,MORGENS ALS JE GAAT DOUCHEN .
    TENMINSTE ALS JE AL BENT BETAST DOOR JE EIGEN , OF JE PARTNER ANDERS BEN JE MAAR EEN SMEERLAP.
    HET IS NIET WAAR HÈ ECHT WEER IETS VOOR DIE ONZEULAAR , HET IS ECHT HET IS HEUS MAAR RAAR MAAR WAAR .🤦‍♀️💁✍️.
    Ti ,TA. ( TOVENAAR ) 🤣🤣😂😉😉😉😉😉😉😉😉

    #442167 Reageer

    Gerrie en Melanie
    Gast

    Mijn vrouw Melanie laat zichzelf ook graag naakt bekijken en betasten het liefst buiten op een spannende locatie

    #442314 Reageer

    Zininzon
    Gast

    Ohh jee ben dus vanmiddag ook “betast” in een jacuzzi in sauna conplex,ik schrok even maar kennelijk zat ik er uitdagend bij volgens de man..

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Reageer op: Je vrouw laten betasten

Je informatie: