Dames betasten tijdens ‘computerhulp’

  • Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 3 weken, 5 dagen geleden door Roberto 🤔🤔😂😂🙄🙄HET IS TOCH NIET WAAR HE.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #441160 Reageer

    opgewonden50+
    Deelnemer

    Als vrijwilliger geef ik computerles, bij mensen thuis, maar ook in kleine groepjes tot 8 personen. Meestal als ik bij een (oudere) dame thuis kom, komt tijdens gesprekken ook aan de orde dat ik aanrakerig ben en hoe dat zo is gekomen, zodat ze niet van mijn gedrag schrikken. Dames lijken het dan minder erg te vinden als ik aan de borsten of tepels zit, of tussen de benen als ze naast me staan. Meestal vraag ik erna of ik de borsten en tepels nog eens mag voelen. Dat ervaar ik als extreem opwindend, dan geef ik meteen aan de behoefte te voelen mezelf te bevredigen. Ook daar hebben ze doorgaans geen problemen mee, zolang ik zelf de ‘troep’ opruim. Betasten heet in vaktermen frotteurisme en hoort onder het kopje parafilie van seksueel afwijkend gedrag. Vaak heeft dat een oorzaak, zo ook bij mij en inderdaad als 7-jarig kind met een volwassen vrouw. Maar ik heb een hekel aan geweld of dwang, ben gelukkig ook nog nooit hiervoor in conflict gekomen met justitie.

    #441358 Reageer

    Roberto 🤔🤔😂😂🙄🙄HET IS TOCH NIET WAAR HE
    Gast

    HEB IK VAN MORGEN AL GEDAAN WHA ZOAT TOCH . STELLETJE CLOWEN . S,MERGENS IS HET DOENDE GA NU WERKEN 😜😜😜

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Reageer op: Dames betasten tijdens ‘computerhulp’

Je informatie: