Wat vinden jullie van BDSM.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Berichten
  • #74107 Reageer

    cor
    Deelnemer

    Wat vinden jullie van BDSM? Ik hou en vind heerlijk.
    Lekkere billenkoek Tepel klemmem Knijpers aan je balzak.
    Knijpers aan je schaamlippen. Bondage Je hele lichaam in de folie dat je nergens heen kan. De voeten zoenen van de ander. Enz.
    Ik vind het echt heerlijk om als onderdanige het spel te spelen met een dominante vrouw. En dan naar een poosje het spel om te draaien da de onderdanige de meester word. Een heerlijk samen spel. Wel alle bij heerlijk naakt.

    #76117 Reageer

    Pascal
    Deelnemer

    BDSM….Voor sommige een spannend avontuur, maar voor andere een levensstyle!

    Moor mijn persoon…
    Ondanks dat er elke dag wel een gedachte aan gaat, praktiseer ik het niet daagelijks. Voor mij is de “high class” BDSM scene het meest toepasselijk. Ik ben daarin ook voornamelijk de Dominante in. Echter vind ik het belangrijk dat men ook de onderdanige zijde ondervind.
    BDSM is dus een “spel/style” die je op meerdere manieren kunt uitvoeren. 😉

    #76200 Reageer

    cor
    Gast

    hoi lieverd. we hebben veel aan bdsm gedaan. We werden er super geil van. Het voor vocht liep al uit mijn lul als ik die avond slaaf was. De ene avond was ik het slaafje en een andere avond was zij het slaafje. Het gebeurde verschillende keren dat ik in de 7 de hemel kwam dat was het fijnste. Als je dat zou willen kan ik veel vertellen over ons in bdsm

    #76209 Reageer

    Pascal
    Deelnemer

    Hi Cor,

    Lijkt me super leuk om te lezen…!!
    Dusss….trek de lijn(en), de handboeien en de collar maar aan en brand los…. 🙂

    #76428 Reageer

    cor
    Gast

    De bdsm is begonnen toen we 35 jaren jong waren. Wij zaten samen buiten. Toen zij mijn vrouw ik moet gaan plassen. Goed zij ik, dan plas je toch lekker over mij heen. Ze had toch alleen een broekje aan. En was zo naar beneden. Ze trok haar lipjes een beetje uit elkaar en toen kwam de warme plas over mijn lichaam. Vond ik heerlijk en ook vernederen. Dat was het begin. Toen zij ze ik wil een paar knijpers op je tepels doen, goed schat.Was even pijnlijk. Maar kreeg er wel een groet lul ervan. En ik deed dat bij haar vond het niet zo lekker in het begin. Toen deed ze een week later knijpers op mijn zak. pijnlijk. Maar wel geil. En ik deed met bij haar op haar schaamlippen en hing er gelijk twee kopjes er aan. En toen hing zij een fles water aan mijn zak. Geil dat ik was. Toen ging ze mij helemaal inpakken met folie, vanaf mijn voeten tot mijn mond dat ik nergens meer heen kon. En ze spoot mij onder met koud water was wel koud hoor. Zo ging het van kwaad tot erger. eerst met de pollepel op mijn billen. Was heerlijk geil. Later met het zweepje. Ik deed dat ook met mijn meisje. En op mijn knieen naakt over de vloer kruipen. En haar tenen aflikken. Ook haar kale poesje verwennen als ik lief was voor der. Wat was ik geil het voorvocht liep met uit mijn lul. Dat deden we wederzijds. Als ik het niet deed kreeg ik billenkoek met een tennis plankje. Ook op elkaars tepels slaan met een pollepel. Wij deden dat ook in het bos dat er mensen konden zien dat we met bdsm bezig waren. En tepelklemmen met gewichtjes aan elkaars tepels hangen. Bondage deden we weinig aan. Nu ga ik mijn eigen aftrekken en een bakje koffie drinken. Tot horend

    #79937 Reageer

    Pascal
    Deelnemer

    Wat een heerlijk verhaal om te lezen Cor!
    Zo te lezen houden jullie echt van de SM gedeelte binnen de BDSM.

    Voor mij is het eigenlijk een beetje ontstaan door een film genaamd ‘Eyes Wide Shut’.
    Niet zozeer het verhaal achter de film trok mij, maar wat mij het meest aantrok waren de maskers, de geheimzinnigheid, kleding en de machtsverhoudingen die erin voor kwamen.
    Gefascineerd door de deze beelden ben ik me dieper gaan inleven in deze wereld en merkte al snel dat deze vorm (de mysterie, de nette kleding, de maskers) in combinatie met enkele werktuigen zoals bondage, schavotten, zwepen, etc. goed bij mijn persoon past en mij de ultieme kick geven… Een soort van ‘Lucifer’ (serie op Netfix) maar dan meer in de BDSM richting en iets klassieker.

    Mijn eerste sub en sessie was dan ook heel spannend!
    Ik had haar opgedragen om in een mooie galajurk te komen met daaronder een mooie lingerie set met jarretels en kousen…. Ik zelf had mijn kostuum aan en zat een diep fortruilstoel met een mooi glas whisky (favoriete drank) in mijn hand richting de deuropening. Het licht was gedimd en de kaarsen in de kamer waren allemaal aanstoken. Langzaam kwam ze in de deuropening staan wachtend tot ik haar eerste opdracht zou geven… Ik droeg haar op zichzelf te presenteren aan mij, en langzaam draaide ze zich rond om zo haarzelf door mij te laten inspecteren of haar jurk voldeed aan de eis. Eenmaal goed gekeurd beveelde ik haar zichzelf langzaam te ontdoen van haar prachtige jurk om zo haar mooie rondingen en onderkleding te inspecteren/bewonderen. Langzaam gleed haar jurk van haar lichaam, waarna ze in haar prachtige lingerie stond. Ik beveelde haar op een wulpse manier naar mij toe te komen. Langzaam knielde ze langs de deurpost en kwam op haar handen en knieën naar mij toe. eenmaal bij me gekomen deed ik haar halsband met ketting en haar polsriemen om. En de rest van deze ervaring….komt wellicht een andere keer! 😉

    Alleen de herinnering aan dit stukje doet mijn bloed alweer koken van passie…
    De entourage, de macht van het geven of ontnemen van genot en/of “pijn” en dat in style…..MMMMMM, ik denk dat ik zo mijn attributen weer eens ga oppoetsen en inspecteren!!!

    Groetjes, and have fun!!

    #79996 Reageer

    cor
    Gast

    Dat is een leuk verhaal, maar je moet het wel van twee kanten bekijken. Wij deden het iedere keer met elkaar overleggen. Vandaag heerlijk spelen met zweepjes. De andere keer als hondje, en dat hondje ook africhten. De ene keer was ik haar slaafje en de andere keer was zij mijn slaafje. Ook naakt naar buiten, met polsbanden en halsbanden. en enkelbanden. En knijpers met een ketting op haar tepels. En met een staart in haar kontje.
    Volgende keer vertel ik wel weer wat wat wij samen meegemaakt hebben in BDSM stijl

    #80016 Reageer

    Pascal
    Deelnemer

    zoveel mensen, zoveel vormen, BDSM is in mijn beleving meer een verzamelnaam… Maar wat het belangrijkste is te doen wat bij jullie past en jullie het meeste plezier aan beleven, met de nodige wederzijts respect! 😉

    Even afwijkend van onze conversatie:
    Wat wel jammer is, dat wij de enige zijn die (durven te) posten omtrent dit onderwerp!
    Ondanks dit een “open” forum is, zie ik weinig response dan de onze…
    Enige tijd geleden sprak ik een forum bezoeker met dezelfde interesse, helaas kreeg hij (nvh zijn eigen verhaal) bij het uiten van zijn voorkeur de nodige negatieve feedback.

    DUS BIJ DEZE!
    Durf te mee te doen, te praten en voor te luisteren!! 🙂

    Ik zou zeggen Cor, Ben heel benieuwd naar je vervolg…!! 🙂 😉
    Groetjes,
    Pascal

    #80020 Reageer

    cor
    Deelnemer

    Op je verhaal van 1 okt terug te komen. Er is maar een hele kleine groep die van bdsm houden .Het is wel een heel fijn lekker spel voor de mensen samen op een lijn zitten. Je moet je partner wel kennen, anders weet je de grens niet. Als de mensen elkaar goed kennen, dan kan je de ander in de zevende hemel brengen. Ik wil zeggen dat dat super is in de zevende hemel. Tot horens. Geile Cor

    #192114 Reageer

    Arjan
    Gast

    Ik geniet ook erg van bdsm en dan metname om vernederd te worden.

    Voor de coronacrisis bezocht ik dan ook regelmatig een professionele meesteres.
    Ik ben een enorme liefhebber van spitting/spugen. Waarbij ik door mijn meesteres in m’n gezicht en mond wordt gespuugd of haar spuug van de grond op te likken.

    Helaas zal dit door de corona voorlopig niet gaan.

    #192158 Reageer

    HeerlijkBI
    Deelnemer

    Wat vind ik van BDSM…ik zou het wel een spannend vinden om gedomineerd te worden. Zweepje op mijn kont, lijkt mij wel wat. Maar geen ervaring mee, jammer genoeg…

    #192848 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    Ik en mijn vriendin beiden 50 en 50+ zijn net begonnen om het te ontdekken ! Zweepjes , de pinwheel, tepelklemmen , bal gag, boeien .. ach onze speeltjes groeien . Misschien nog een stel zoeken die ons wat ervaring kan delen .
    Maar wij vinden het heel spannend het nu samen te ondervinden
    Groeten
    Wim

    #278249 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    Ik heb al sinds mijn 20e jaar serieuze ervaringen met BDSM. Door mijn hoge pijngrens, gingen de meeste sessies er langdurig extreem hard aan toe. Ik had er altijd veel moeite mee het te ondergaan, maar de wetenschap dat ik daardoor Meesteressen, Meesters en vrouwen/mannengroepen plezier en genot mee verschaften, deed mij het altijd zonder morren, klagen en/of huilen ondergaan. Gewoon de pijn maar verdragen, en een plek geven. Een goede slaaf denkt in eerste plaats aan zijn Meesteres of Meester. En Dominanten zijn echt geen beulen hoor. Ze zien snel genoeg, of een slaaf of slavin het echt niet meer aankan, en zullen er dan correct naar handelen. Voor mijn 20e jaar, was ik al een 6tal jaren een slaafje van een brutale meidengroep/bende uit de buurt waar ik woonde. In die tijd is eigenlijk mijn BDSMzaadje geplant en kiem geschoten. BDSM is voor sommige een levensstijl, voor andere een zeer spannend en opwindend spel, waarin ze hun grenzen kunnen opzoeken en verleggen, en daarnaast nieuwe erotische dimensies ontdekken. Ik weet dat in de jaren 70 en ook nog de 80 een taboe rustte op BDSM. Mensen die eraan deden, moesten wel een harde klap van een molen hebben gehad. Zelfs mijn vader vond dat….hij moest eens weten haha. Gelukkig is dit veranderd. Jammer is wel, dat er ook mensen zijn die misbruik van BDSM maken, om op slinkse manieren toch iemand te kunnen ‘scoren’, terwijl ze eigenlijk helemaal niets met BDSM hebben. Maar goed, dat is weer een ander verhaal. Ik vind dat BDSM vanuit jezelf moet komen, en het je niet moet laten aanpraten. Als je gevoel zegt dat je eraan toe bent of wilt beginnen, dan is BDSM pas echt voor en van jezelf, zodat je er zuiver, veilig en eerlijk naar jezelf in staat. Mochten mensen er andere meningen over hebben, ook goed hoor. Ik heb bij deze mijn kant van het verhaal aan u laten weten.

    #362385 Reageer

    Longstar
    Deelnemer

    Ik ben al sinds mijn jeugd geïnteresseerd in BDSM, harde pijnlijke BDSM, als ik filmpjes zie van mannen en vrouwen die dit ondergaan gaat mijn pik rechtovereind staan alsof ie wil zeggen dat wil ik ook.

    En we hebben het dan over het echte extreme, het harde. Punaises, spijkers, naalden en zelfs schroeven door mijn zak en voorhuid, kan er spontaan van klaarkomen.

    Echter vrouwen vinden die dit ook daadwerkelijk op je willen toepassen die zijn zeldzaam, zeker als je zo als ik niet beschikt over een grote beurs en me dus geen highend meesteres kan veroorloven. Ik heb er wel een paar gevonden hoor maar dan blijft het vaak bij 1 spijkertje of 1 punaise en dan breekt ze het angstzweet al uit. Ik doe het wel regelmatig bij mezelf, dan sla ik dus spijkers en druk ik punaises in mijn eigen balzak, alleen dat is het toch niet, ben nog steeds op zoek naar die ene dame die zonder pardon, zonder medelijd, gewoon de ene na de andere punaise erin drukt / spijker erin slaat, lijkt me fantastisch om mee te maken.

    En ja dat doet pijn, misschien wel een beetje meer pijn als dat ik het zelf zou doen, maar dat is juist waar het om gaat, dat ik de volgende dag in mijn gedachte kan teruggaan en dan denkende aan die pijn nog een keer spontaan klaar kan komen, dat ik kan zeggen tegen mezelf dat hebben we toch maar eens mooi doorstaan.

    #439274 Reageer

    Gerrie
    Gast

    Hey met Gerrie en Melanie hier Wij zijn al een poosje geleden begonnen met BDSM en dat bevalt ons prima om eerlijk te zijn Eerst hadden we onze bedenkingen een beetje maar nu we er vaker van hebben geproefd willen we eigenlijk niet anders meer

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)

Reageer op: Wat vinden jullie van BDSM.

Je informatie: