Reageer op: Sounding of penispenetratie
Ik ben begonnen met een afgerond Gilbert potlood. Dit kon er zonder moeite volledig ingeschoven worden, zodat enkel nog de punt uitstak. Sinds 2 jar gebruik ik nu regelmatig Hegar sounds, roestvrijstaal en makkelijk steriel te maken met kokend water en ontsmettende vloeistof voor intiem speelgoed. Ik kon direct 9 mm gebruiken en na een paar weken oefenen ook de 10 mm. Die vulde me compleet en sloot de urethra goed af tijdens het klaar rukken. Nadat alle tintelingen van het orgasme voorbij zijn, trek ik langzaam de sound terug en vang dan het zaad in mijn handpalm op om het te kunnen proeven (als beloning voor het klaarkomen) en om het tenslotte in te slikken. Er rest nu enkel nog de 11 mm van de set. Ik ben er een paar maal in geslaagd ook die zo goed als volledig naar binnen te schuiven, gebruik makend van veel gel en geduld, maar de overgang van eikel naar schacht is het nauwste deel en het uitrekken veroorzaakt toch enige pijn. Met de tijd zal dit wellicht ook makkelijker gaan. Grotere maten ga ik zeker niet gebruiken. Ik wil mezelf niet kwetsen of verwonden. bestaan ook langere Pratt sounds, te gebruiken met zijn 2, die hebben aan beide zijden een afgerond gedeelte en zijn van verschillende diameter. lijkt me zeer leuk om te doen met een ervaren vriend die ook van sounding houdt. Vriendelijke Groeten, Hans.