Reageer op: Wat is jouw ultieme sexfantasie?
Mijn ultieme fantasie is dat ik een vrouw met de computer aan het helpen ben en op de tafel leun, terwijl ik met mijn pink tegen haar borst kom en voel hoe groot en hard haar tepel wordt. Daarna masseer ik eerst haar ene borst en daarna de andere waarbij ik kan zien hoe stijf haar tepels worden. Dan ga ik met mijn hand in haar broek en voel of ze al nat is. Ik pak dan haar schaamlippen tussen duim en wijsvinger en masseer haar spleet. Dan voel ik of haar kietelaar overeind komt en zij gaat met haar hand over mijn erectie. Ze haalt 'm er uit en begint voorzichtig te masseren, maar ik wil niet te snel spuiten. Terwijl haar broek naar beneden zakt vraag ik haar of ze iets van mij geleerd heeft en of ze me dat wilt laten zien. En terwijl zij begint te typen masseer ik haar borsten en maak de tepels hard. Intussen ben ik zo opgewonden dat ik achter haar ga staan en dan langzaam bij haar naar binnen glijd en haar tegelijk masseer terwijl zij nog steeds staat te typen en mijn harde erectie in en uit haar schuift. Als ze het goed gedaan heeft zal ik haar likken en laten klaarkomen. Daarna wil ik van haar geiligheid genieten en terwijl ze me aftrekt laat ze me spuiten en dan gaat ze met haar tong over de eikel. Dan gaat ze in de douche waar ik van haar naakte lichaam kan genieten en ik haar nog eens van achteren pak.