Anoniem
Inactief

Ik denk dat het bij jonge tienermeisje zo is dat ze voor alles open staan, nog niet weten wat ze wel of niet willen en daarom zo goed als alles toelaten. Dat vindt ik wel geil.

En, in mijn geval hou ik van kleine tietjes, ik hou van A of B cupje, een mooie strakke C is ook niet verkeerd, maar groter is aan mij eigenlijk niet besteed.

Dus meiden met kleine tietjes, meldt je maar bij mij 😉

Ook kutjes van jonge meiden zijn anders, hun kutvocht is vaak lekkerder bij het beffen, kan er echt uren van genieten.
En ja, de strakheid ervan speelt natuurlijk ook een rol, dat is altijd lekker bij het neuken.

Nadelen zijn er natuurlijk ook, soms kom ik wel eens een meisje tegen dat op haar rug gaat liggen en zich verder niet beweegt, tot ze klaargeneukt en gebeft is. Die passiviteit kan ik niet waarderen, sex voor mij is voor bezig zijn met mekaar, interactie en ook inventiviteit, dingen uitproberen samen en mekaar verwennen.

Ik heb nog niet veel onderdanige meiden gehad, die wil ik ook wel vaker neuken eigenlijk, en ook meiden die zélf het heft in eigen handen nemen, zoals onderstaande.

Heb één jonge meid gehad die zich op de autobaan in mijn auto uitklede en haar tieten aan andere weggebruikers showde en mij pijpte onder het rijden. Het maakte haar niet uit als mensen haar naakt zagen, sterker nog, ze vond dat geil, en ik ook.
Het pijpen onder het rijden is levensgevaarlijk, maar wél enorm geil!

Tja, jonge meiden neuken is gewoon geweldig! Wel moet je uitkijken met je te laten pijpen als ze een beugel dragen, daar heb ik meerdere pijnlijke ervaringen mee.

[snax_content]