Menu

Reageer op: Wat is jouw ultieme sexfantasie?

Een andere fantasie kwam pas geleden uit. 9 jaar geleden leerde ik een bi-seksuele meid kennen die als vrijwilligster met computer spullen wilde werken. Ze is 20 jaar jonger dan ik. Regelmatig kletsten we met elkaar en ik wist dat ze ooit mishandeld was en daarna alleen nog met meiden omgaat. Ik kreeg haar telefoon en adres gegevens. Daarna kwam ik haar ook op Facebook tegen. Op een dag schreef ze dat ze geil was en daarna heb ik haar geschreven dat ik ook geil van haar werd en heb haar ook een foto van mijn stijve piemel gestuurd. Ze had een best grappige reactie daar op. Daarna hadden we enige tijd niets meer van elkaar gehoord en opeens nodigde ze me bij haar thuis uit. We hadden het over de computer en ze kwam zo dicht bij me staan. Langer dan ik normaal doe legde ik m'n hand op haar billen, daarna wilde ik voelen of ze een bh draagt en dat bleek niet het geval. Toen ik m'n andere arm terug wilde trekken raakte ik haar borsten. En even later ging haar hand in mijn broek tussen mijn benen en ze pakte mijn inmiddels stijve piemel vast. Daarna draaide ze de stoel om waar ik op zat en haalde mijn piemel uit m'n broek en begon me langzaam af te trekken, terwijl ze keek hoe ik reageerde. Ze zag ook dat de eikel intussen helemaal paars was en glom. Vervolgens trok ze haar kleren uit en plaagde me, daarna trok ze me voorzichtig van de stoel en ging zelf op haar bed liggen. Ze is geschoren en ik ging op m'n knieën om haar spleet te likken en ik hoorde haar kreunen als een krolse kat. Na een paar minuten moest ik op m'n rug gaan liggen waarna ze op me ging zitten en ik voelde hoe ze op mijn stijve pik zat te rijden. Paar minuten later ging ineens de bel. Ze schrok en zei dat we het gauw nog een keer over doen en kleedde zich snel aan. Binnenkort ga ik er opnieuw heen, dan zal ik ervoor zorgen dat ze zo lekker klaarkomt dat ze me niet meer vergeet en me vaker vraagt te komen. Hopelijk nodigt ze me ook een keer uit als ze weer een vriendinnetje heeft, lijkt me heerlijk om te zien hoe zij het samen doen en misschien mag ik ze dan beide likken. Wat zal dat geil zijn als ze zijn klaargekomen en beiden mij gaan laten spuiten.
Mobiele versie afsluiten