Menu

Reageer op: Masturberen in openbaar

Ik denk dat het vaak het lekkerste is om de spanning die je in zo'n openbaar toilet voelde toen je daar wilde masturberen thuis opnieuw te beleven.Dan kan je er lekker de tijd voor nemen en je er helemaal aan overgeven om weg te zinken in de roes van het klaarkomen.Er wordt wel eens gezegd,dat je iedere keer als je klaar komt een beetje doodgaat.Simon Vinkenoog heb ik wel eens horen zeggen,dat het je een paar seconden van je leven kost.Dat is natuurlijk een grapje.Je gaat niet dood,maar je even al je angst kwijt,dus ook de angst om dood te gaan.Als je in zo'n openbaar toilet klaarkomt,loopt of spuit het er wel uit,misschien voel je je knieën wel knikken,maar je kan je natuurlijk niet lekker laten vallen,tenzij je het lekker vindt op zo'n stinkende natte vloer te liggen.Anders wordt het natuurlijk weer als je er eigenlijk op uit bent je door een partner te laten bevredigen.Ik heb zelf verder niets met openbare toiletten of het leggen van contacten daar.Als situatie kan ik het wel aanvoelen.Je staat afgeschermd en ziet al die mensen langslopen.En de meeste mensen letten natuurlijk niet op,maar er kan er altijd een zijn die je wil zien.Maar normaal gesproken is er niets te zien.Alleen iemand die achter langs loopt,zou kunnen zien of je staat te trekken.Maar dat weet je dan niet.Iemand die je tegemoet komt,kan naar binnen kijken.Hij kan je voeten zien en misschien een vaag contour.Zo iemand kan de indruk wekken,dat hij je echt wil zien en als hij dan doorloopt,zou je wat in kunnen draaien,zodat je te zien bent.Maar de meeste mensen zullen snel doorlopen en het is natuurlijk wel oppassen,dat je er dan niet voor opgepakt wordt. Iemand beschrijft ook het masturberen op parkeerplaatsen,zichtbaar in een verlichte cabine en in vrouwenkleren.Dat is nog al wat.Doe je dan even de gordijntjes dicht om je om te kleden?Of ga je zo al van huis?Er is een grote groep mannen die graag lingerie draagt.Dat is dan een fetish.Zo iemand kan verder gewoon heterosexueel zijn.Allerlei details die mensen opwinden vallen daaronder.Ook de spanning om zo gezien te willen worden.Je moet er altijd mee oppassen.Mannen zullen zoiets eerder accepteren dan vrouwen.Persoonlijk vind ik dat je mensen er niet onnodig mee moet lastig vallen.Dat je er niet op uit moet zijn anderen te shockeren of schrik aan te jagen.Het is vaak moeilijk om daar achter te komen,maar als iemand de andere kant uitkijkt of doorloopt,is het natuurlijk wel duidelijk.Op zich is het een heel normale en natuurlijke impuls.Aan de ene kant wil je gezien worden,maak je je kwetsbaar en dat versterkt de opwinding,aan de andere kant blijf je toch veilig in het toilet of de cabine. Het bos is natuurlijk ook zoiets.Vooral vrouwen fantaseren er vaak over in het bos verkracht te worden,maar zelf ging ik ook vaak 'nachts naakt in het bos wandelen.Ik wilde dan ook liever niet niet betrapt worden,maar ergens hoop je natuurlijk wel tegen gelijksoortig dier van de andere sexe aan te lopen.Toen ik jong was voelde ik wel eens de drang me in de natuur op een rustige plek uit te kleden.Later ging ik vooral 's nachts wandelen.Tegenwoordig heb ik dat veel minder.Ik vind het nog wel lekker om in het donker buiten voor het raam op het balkon te zitten,maar heb daarbij niet zo de behoefte me te vertonen of af te trekken.Zelfs niet als ik mijn buurvrouw zie gluren door de spleet van het raam aan de overkant.Dat zouden we na de ervaringen uit het verleden toch eerst maar eens onder 4 ogen moeten bespreken.Dat is overigens een ander dan die van 10 jaar geleden. Ik weet nog wel hoe ik al weer geruime tijd geleden onder de volle maan aan de rand van een maïsveld stond te masturberen zonder het helemaal te laten komen,toen ik ineens een vrouwenstem hoorde zeggen:"Dat is gewoon.Dat mag." Dat hoorde ik mijn buurvrouw een jaar of 10 geleden ook nog wel een keer zeggen,toen ze me gespiegeld in mijn huis kon zien.Soms laat ik me nog weleens zo bekijken,maar het boeit me niet echt meer.En ik weet nog wel wat ze 10 jaar geleden wilde zien,maar dat deed ik toen ook al niet meer en heb ik al meer dan 10 jaar niet meer gedaan. Ik was er uiteindelijk wel zeker van dat ze dat ook echt wilde,maar had er al niet veel zin meer in en wilde het patroon doorbreken.Voor mij is het vaak lekkerder erover te fantaseren zo gezien te worden,dan echt zo gezien te worden.Als ik zo te zien was,liet ik het meestal niet komen en op zich kan het gewoon lekker zijn de spanning vast te houden en zo met jezelf te spelen om het later nog eens over te doen als je alleen bent en er dan over te fantaseren. Ik heb weleens meegemaakt dat op het strand een vrouw van 50 meter afstand van de waterlijn op me afliep en op een paar meter afstand bleef liggen kijken.Dan is wel duidelijk dat ze het zo zien wil.Echt lekker ging het niet,maar ik kon het wel goed opbouwen om dan de spanning te laten verslappen,tot ze uiteindelijk wegging.Als ze had gezegd "Kom" ,had ik het wel laten komen,maar ze gaf verder geen aanwijzingen. Ik heb ook weleens meegemaakt dat 2 vrouwen geanimeerd bleven kijken vanuit een kuil toch wel enige tientallen meters verder en luid begonnen te joelen,toen ik het na een half uurtje maar eens liet komen.Ze vonden het kennelijk niet genoeg geweest. En soms nemen ze je in de maling.Er reden er eens een paar dichtbij langs op hun paarden.Ik hield het eerst wat afgeschermd,maar ze kwamen al vrij snel terug en zeiden:"Het zal je vader maar wezen." Erger dan dat heb ik het verder nooit meegemaakt,maar ze kunnen altijd een loer draaien.Dat is het risico.
Mobiele versie afsluiten