#31453

exhibitio
Deelnemer

mijn fantasie is dat een wildvreemde persoon mij tijdens een fietstocht aanspreekt. We raken spontaan in gesprek tijdens de fietstocht door de natuur. Het is mooi weer, we fietsen samen een stuk op. Op een rustige plek in het bos stoppen we om een slok te drinken en we zetten de fietsen een stukje het bos in tegen een boom aan. Af en toe raakt de persoon mij nonchalant aan en dit gaat langzaam over in strelen van schouder en rug. Zachtjes maar toch wel een beetje dwingend trekt de persoon mij langzaam naar zich toe totdat we bijna zijdelings tegen elkaar aan staan. Voorzichtig gaat zijn hand onder mijn shirt en streelt zo mijn blote rug. Ik sta bijna te trillen van de sensatie en spanning maar stiekem geniet ik er van. Zijn hand zakt verder naar beneden en verdwijnt stukje voor stukje steeds verder in mijn fietsbroekje en streelt dan mijn kontje. Zonder te vragen stroopt de persoon mijn fietsbroek naar beneden totdat die op mijn enkels ligt. 2 handen worden nu gebruikt om te strelen en ze komen steeds dichter bij mijn al hard geworden piemel. Dan gaan alle remmen los en zakt de persoon door de knieën en likt voorzichtig mijn eikel om hem daarna bijna in z’n geheel te verzwelgen in zijn zachte mond. Zijn handen strelen mijn billen en trekken mij steeds vaster tegen het gezicht aan. ik geniet….

[snax_content]