#2755

Huib
Gast

En is het nou een straf of niet,dat ik zo te kijk sta?Laat ik het zo zeggen:Het moet wel.En ze willen het ook,maar tegelijk als ik dat zo denk en zeg nog voor ik het opgeschreven heb,staat hij alweer recht overeind.En dat is natuurlijk geen straf.Maar meestal ga ik er dan niet meer mee door.Het is me teveel inspanning om klaar te komen nu ik wat ouder ben.Het is lekker om hem een paar keer op te porren en een beetje spijtig laat ik het er dan maar bij en nu ben ik alweer vergeten waar ik mee bezig ben.

En uiteindelijk,zo denk ik bij mezelf,is het mij er wel om te doen,waar het iedere man in de natuur om gaat.Daarom wil ik mezelf waarschijnlijk ook wel zo laten zien,maar verder wil de natuur dan kennelijk niet meewerken en ik heb ook nooit verder willen gaan en behoefte gehad me op te dringen aan vrouwen,als ze lieten weten het niet te willen of ze dan met geweld te overmannen.Maar verder ben ik ook nooit erg actief om vrouwen het hof te maken,te versieren en te veroveren.Een vrouw noemde me een keer ‘lui’ en ik denk dat ze dat daarmee bedoelde.

Verder krijg ik gelukkig ook weinig echt vervelende reacties.Wat soms wel een beetje vervelend is,is zo’n man die bij herhaling voorstelt om je te pijpen en daar dan na een tijdje weer begint op een andere site en eraan toevoegt,dat hij niet begrijpt waarom ik anders zo mijn blote kont moet laten zien,want daar ben ik echt niet op uit.Maar meestal voelen ze dat wel goed aan en dan kan ik dat ook gewoon zeggen.Maar ik blijf het vooral een beetje vervelend vinden,als mannen me ook zo zien.Ik zou me het liefst alleen door vrouwen laten bekijken.En dan het liefst door vrouwen,waar ik dan ook wel wat verder mee zou willen gaan.

[snax_content]