#2743

Huib
Deelnemer

Als ik eerlijk ben,vind ik het eigenlijk niet zo prettig bloot bekeken te worden.Ik heb eigenlijk niets te bieden,dat me aantrekkelijk maakt.Anders zou ik me graag vertonen.Al was het maar om wat terug te doen voor al die vrouwen,waar ik zo graag naar kijk.
Ik moet me voor straf zo laten bekijken.En als ik mezelf zo zie,dan doet het me niet veel.Ik had dat al heel jong zo.Toen ik een jaar of 4 was fantaseerde ik er al over.Tegelijk wilde ik dan meestal niet dat het me echt zo zou overkomen.
En ik kon ook altijd heel goed en bewust mijn gedachten neutraliseren.Als de dokter mijn onderbroek bij het schoolonderzoek omlaag trok als mijn moeder erbij zat in het kamertje,deed het me gewoon niets en daar fantaseerde ik verder ook niet over.
Ik ben er altijd wel over blijven fantaseren en vond dat dan best lekker.En misschien dat ik zo toch ook nog wat vrouwen een plezier doe met mijn fantasy.
Een jaar of 40 geleden raakte ik in de ban van een meisje en daardoor ben ik toen volkomen geconditioneerd met als uiteindelijk resultaat,dat ik nu zo te kijk sta op diverse sites.
Ik zeg niet dat ze dat zo gewild heeft,maar is er nu niet meer,dus ik kan er niet meer onderuit en kan alleen nog maar zo doorgaan.
En zo erg vind ik het ook weer niet dus,maar ik ben er nog altijd een beetje verlegen mee zo kaal in de naturistensauna te zitten.Behalve als zij me zo ziet……Zo zit het dan ook weer wel.
Ik sta er nu verder vrij tegenover en kan ervan zeggen wat ik wil.Wat ik wil is dat sex en bloot echt wat mooier en vrijer worden,want wat ik er dan van zie,zoals het er nu in de wereld aan toe gaat,is lang niet altijd even mooi.

[snax_content]