#2730

Huib
Gast

Heel gewoon hoor.Echt openbaar is het natuurlijk niet in een pashokje of in een urinoir.In zo’n stinkend urinoir heb ik het echt niet,maar pashokjes hebben me altijd wel geprikkeld.Al toen ik heel jong was.Zeg een jaar of 9.Als ik met mijn moeder een nieuwe broek kocht en die in het kleedhokje moest aantrekken.Dan stond ik voor de spiegel en wond het me op te denken dat ik mijn onderbroek omlaag moest doen en dat ik me zo bloot moest laten bekijken.Maar ik ging dan niet zover dat ik dan ook zo met me ging spelen zoals thuis in bed.Ik geloof ook niet dat ik een stijf pikkie in mijn broek had als ik mijn broek liet zien.Het gekke is dat ik later las,dat het voorkwam dat vroeger spiegels van achteren soms doorzichtig waren om winkeldieven te kunnen betrappen.
Ik moest ook vaak in het ziekenhuis plassen voor de ‘analiste’ op die leeftijd.Dan moest ik naar een hokje achter een gordijn,maar dan dacht ik soms ook…..
Maar ik deed er dan alleen een plas.
Toen ik een jaar of 20 was,waren er in het zwembad hokjes en in de tussenschotjes waren overal gaatjes…….
In die tijd was er een meisje,dat ik wel leuk vond,maar ik liet er nooit iets van merken.Op zich vond ik het gewoon prettiger wat ruimte om me heen te hebben en mijn kleren los te kunnen laten hangen,maar wat ook ook wel meespeelde was dat het meisje bij de kassa me dan beter zou kunnen zien.
Sommigen noemen dat een waanidee,maar wat zou zo’n meisje zo helemaal alleen ‘s avonds anders doen?Want er was bijna niemand die dan nog zwom.In ieder geval wond de gedachte me erg op en liet ik hem dan wel eens stijf staan of trok ik hem nog even aan,terwijl ik dacht dat ze me zo zou kunnen zien.
Maar ik heb me er nooit helemaal afgetrokken en het tot een zaadlozing laten komen.Ik had daar toen al een goede controle over.Later ben ik daarmee opgehouden.Op een gegeven ogenblik was ze er niet meer.En het kwam ook vaker voor dat andere mannen van het schapenhok gebruik maakten.Ik heb later nog wel heel wat gesport en gefantaseerd en daarbij waren gelegenheden waarbij open gemengd gewassen,gedouched en gekleed werd,maar echt tot een erectie liet ik het dan nooit meer komen en als ik me al aftrok als ik eraan terugdacht,deed ik dat thuis.
Alleen één keer had de docent mij gevraagd af te sluiten en toen heb ik gewacht tot iedereen weg was om een paar rondjes bloot door de zaal te lopen.Maar dat vond ik gewoon lekker.Daar had ik geen geile gedachten bij,al is het wel zo,dat op de achtergrond achteraf een verpleegstersflat stond en dat ze door de bovenramen vanaf de bovenste verdiepingen naar binnen hadden kunnen kijken.Maar ik denk niet dat ze dan iets hadden kunnen zien.Dat speelde toen geen rol.
Maar toch heeft het me nooit helemaal losgelaten.Toen ik een jaar of 50 was,zag ik al zo’n jaar of 20 uit naar Ellen.Het leek wel of ze nooit ouder werd.Ik probeerde het weleens,maar zelfs als ik gewoon zonder bijbedoeling zei:”..helemaal goed” vroeg ze dan:”Wat bedoel je?” en als ik er wel wat mee in de zin had,vond ik dat ik beter niet explicieter kon worden in het openbaar.
Maar ik zal waarschijnlijk toch al een jaar of 50 zijn geweest,dat ik nog wel eens bij mezelf dacht dat ze me misschien wel zo zou kunnen zien.En met een stijve stond ik er dan wel niet meer,maar ik draaide me een keer om en boog me met mijn kont in haar richting,zodat ze me van die kant ook eens goed kon bekijken,waarop ik haar echt klip en klaar hoorde lachen alsof ze me echt zo door de muren kon zien.

En als je wilt masturberen in zo’n urinoir,moet je je dat gewoon eens doen en hier schrijven hoe het was.

[snax_content]