Huib
Gast

Toen was het nog spannend

In het begin van de jaren 80 begon ik mijn fantasie dat ik me zo kaal en bloot moest laten bekijken door vrouwen nader uit te werken.Ik had er voor mezelf meerdere bedoelingen mee en zo het nuttige met het aangename combineren.Om te beginnen wond het me erg op en maakte dat me lekker geil en kwam ik er lekker bij klaar.
Maar ik wilde er ook mee bereiken dat ik me vrijer zou voelen en mezelf beter zou kunnen accepteren zoals ik ben.
En ik wilde iets terugdoen voor vrouwen.Ik ben natuurlijk niet zo’n mooie man,maar ik wilde ze zo wel laten lachen en vrijer en zelfbewuster maken,omdat ik er niet van houd dat vrouwen als sletten worden behandeld in de sexwereld.
Als ik zo in de jaren 80 naar zee ging wandelde ik vaak wat over het strand en was ik vaak nieuwsgierig hoe vrouwen zouden reageren.
Ik herinner me hoe er een paar begonnen te zingen:”Oh,oh wat istie mooi.” en hoe er een keer eentje tegen een vriendin zei:”Waarom zijn het toch altijd van die dikke mannen?”
Dat is nou niet echt leuk.
Maar rond zonsondergang reden een keer 3 of 4 jonge vrouwen me te paard tegemoet en die bleven vlak voor me stilstaan,terwijl er eentje zei:”Hij moet naar zich laten kijken.” en terwijl ik me zo liet bekijken,werd ik er al een beetje geil van,al kreeg ik net geen volledige erectie.
Ik heb me later nog heel wat keren afgetrokken,terwijl ik daaraan terugdacht en vooral toen ik daarover een spannend verhaaltje schreef voor Ienie Mienie.

Toen was het heel gewoon

In de zomer van 2004 liep ik zo over het strand en dat ben ik altijd blijven doen omdat ik dat gewoon lekker vind en niet de hele tijd kan blijven liggen en stilzitten.Het is gewoon lekker de lucht om je heen te voelen en je in de zon en de wind te laten drogen als je uit zee komt.Het was me er allang niet meer om te doen me zo te laten bekijken,tenminste niet als ik langs het water liep en vaak nam ik wat extra afstand als ik geklede wandelaars tegenkwam.
Maar toen kwam een mooi jong meisje te paard me tegemoet.Daar kijk ik dan wel even naar en ze reed gewoon door.Maar na een tijdje merkte ik dat ze van achteren weer terugreed.Ik zag haar van achteren heel langzaam dichterbij komen en quasi achteloos raapte ik een schelpje op om haar een inkijkje te geven in mijn kont en kaalgeschoren ballen.Dat kwam dan nog wel zo in me op,maar ik voelde me er verder niet opgewonden bij.Ik vond dat ik dat gewoon zo moest doen.Ze kwam steeds dichterbij en het paard leek wat onrustig.Ik vond het toch een beetje eng.Ze reed vlak naast me en zei toen:”Nu moet je altijd helemaal kaal blijven.”Daarop reed ze hard weg.
Nu ik dit zo schrijf voel ik hem toch wel weer even hangen en heb ik er wat mee gespeeld,maar verder doe ik er niet veel mee en heb ik me er ook nooit bij afgetrokken.Toch ben ik sindsdien echt altijd helemaal geschoren gebleven,terwijl ik het voor die tijd nog wel eens een tijdje liet staan of kort hield.
En al met al ben ik er altijd nog niet helemaal aan gewend.Met vrouwen doet het me niets,maar met mannen om me heen,blijf ik het een beetje vervelend vinden.

Niet leuk meer

Ik herinner me overigens een jong meisje dat op zo’n klein paardje zat,dat ze bijna met de voeten over de grond sleepte.Ze leek me zo jong,dat het me beter leek er verder geen aandacht aan te besteden,maar die flapte er ineens zomaar uit:
“Mijn broertje van 6 heb een grotere dan jij.”
Het zal je maar gezegd worden als man van middelbare leeftijd door zo’n stuk grut van een jaar of 10.
Nee,daar doe ik dan verder echt niets mee.
Wel toen ik op het strand lag en er een paar vrouwen hoog op het strand langs reden.Ik lag inderdaad te masturberen en fantaseerde dat ik me zo moest laten bekijken,maar ze terwijl ze dichterbij kwamen,hield ik me toch maar discreet afgeschermd.
Ik wachtte af of ze wat zouden zeggen,maar dat deden ze niet.Terwijl ze doorreden ging ik verder en ik zag ze omkijken en keren en begreep dat ik me beter moest laten bekijken.Doodgemoedereerd kuierden ze op een paar meter voorlangs terwijl ik op mijn rug met mijn benen wijd full exposure gaf,terwijl ik op het punt stond klaar te komen.
“Het zal je vader maar wezen.” zeiden ze.
Nee,echt leuk en lekker was het zo toch ook niet,maar zo gaat dat natuurlijk meestal.
That’s all in the game.

[snax_content]