Menu

Reageer op: Masturberen door Mannen

Ik vraag me wel eens af wat andere mannen er precies bij fantaseren als ze aan vrouwen denken of masturberen bij afbeeldingen van vrouwen.Fantaseren ze dat ze bij iemand naar binnen gaan en klaar komen?Of dat ze zich laten pijpen tot ze klaarkomen?Dat ze een vrouw met geweld nemen?Dat zal wel niemand toegeven.Op zich heb ik de laatste tijd wel een paar keer gekeken naar filmpjes over meer gewelddadige sex en al heel lang heb ik zo'n blaadje,een oude klassieker,Husbands revenge waarin een vrouw ontvoerd wordt,vastgebonden op een stoel,gedwongen sex ondergaat en vernederd wordt,terwijl haar man of ex stiekem toekijkt.Ik blijf dat heel geil vinden,maar maak dan altijd een rare switch,alsof ik mezelf als lijdend voorwerp voorwerp zie.Het is wel zo dat ik me met zo'n filmpje of afbeelding wel vaak wat meer geprikkeld voel.En vaak het meest als ik het het eerst zie.Vroeger als ik die dingen nog kocht en dat waren meestal teenermagasins met meisjes boven de 18 was altijd het criterium of ik bij het inzien in de winkel een beginnende erectie kreeg,waar wat voorvocht bij vrij kwam.Maar als ik me dan thuis aan het werk zette,kostte het me al meer moeite.Ik denk zelf altijd,dat ik ook wat van de spanning voel,die de vrouwen die er aan meewerkten nog voelden.Maar dat is tricky.Ik weet alleen zeker dat ik er nooit opgewonden van wordt als ik me voorstel hoe ik vrouwen zelf actief zou slaan,vastbinden en overweldigen.Mijn fantasie is dat ik me (voor straf) zo moet laten bekijken en vrouwen moet gehoorzamen.Ik heb dat toen niet zo gezegd,zoals ik dat in het vorig stukje schreef.Wel zei ze dat zo en dacht ik eraan,maar ik durfde het niet zo te zeggen en lachte maar een beetje verlegen,maar als ik daar dan zo aan denk,kan ik er erg geil van worden en herhaal ik dat voor mezelf,alsof ik in gedachten wel tegen haar zeg:"Ik moet gewoon doen wat je wilt en me zo door iedereen van alle kanten laten bekijken." Ik vind het overigens best leuk om het een keer meegemaakt te hebben.In alle opzichten was het contact verder correct en heel terughoudend van haar kant.Juist daar zat voor mij ook een zekere spanning in.Ik ben meer gevoelig voor een zachte aandrang en subtiele verleiding om verder te gaan,dan voor zo'n snauwende en bevelende bitch. Grappig was het eerste contact waarbij ik werd gebeld.Ik had voor de grap gesolliciteerd en al een hele tijd niets gehoord.toen ik onverwachts ineens op gebeld werd.Ik wilde eigenlijk meteen best wel,maar ook niet al te gretig overkomen.Het was ook niet helemaal duidelijk of het naakt zou zijn of gedrapeerd,want ze had ook nog een ebscenering in gedachten om iemand verkleed als paashaas of zoiets in te zetten. Ik wilde vragen:"Is het de bedoeling,dat ik helemaal naakt ben....","Moet ik helemaal naakt....",maar ik voelde mijn adem stokken en raakte wat opgewonden en vroeg een beetje verlegen:"Zou ik nog wat mee moeten nemen.",waarop ze als vanzelfsprekend aantwoordde: "Een badjas zou wel handig zijn.Ik zorg zelf voor een laken en er is een kacheltje." Zo kan het ook,maar dat wond me toen juist op en dat is dan ook zoiets waaraan ik nog weleens terugdacht omklaar te komen bij het masturberen. Om het af te leren,had ik het nog een paar keer mee willen maken,maar toen kreeg ik bericht,dat ze niet verder met me wilden gaan omdat ik me niet professioneel genoeg had gedragen.Dat vond ik wel een hele flauwe bak,maar juist daardoor bleef ik erover fantaseren en dat heeft ertoe geleid dat ik mijn fotootjes op internet moest plaatsen en daarbij alles moest laten zien.Ook de dingen die ik echt niet lekker vond om te doen en liever niet wilde laten zien.En soms vraag ik me weleens af of dat ook niet stiekem de bedoeling was van de dames en het meisje dat me 35 jaar geleden af wees. Maar soms vond ik het zelf ook best nog wel lekker om te doen en verder deed het me niet veel meer.En soms vind het zelfs nog wel geil als ik me zo terugzie.Ik laat wel alles zo staan,maar doordat de site hier gecrashed is,is alles weg.Misschien dat Karin ze nog terugplaatst,maar ik doe het hier niet meer en haal alleen zo nu en dan nog wat leuke herinneringen op aan de goede oude tijd met dit soort stukjes. En wat gaat er nou eigenlijk in al die andere mannen om als ze zich aftrekken.Is het toch vrij uitzonderlijk zoals ik dan naar mezelf kijk?Of doen er dat wel meer.Of geven de meeste mannen vrouwen vrouwen alleen maar een goede beurt als hun verdiende loon?
Mobiele versie afsluiten