Huib
Gast

Gisteren zag ik een mooi chinees meisje.Als ik jarig was geweest,zou het een perfect cadeautje geweest zijn.Een diertje om mee te spelen en van alles uit te proberen.Waar je gewoon alles mee zou kunnen doen wat je maar zou willen.Klein en compact tot volle wasdom gekomen.Ik stelde me voor hoe ik voorzichtig met een vinger bij haar naar binnen zou gaan.Haar kittelaartje zou blootleggen en zachtjes even beroeren.Haar billetjes uit elkaar trekken en kijken hoe ze zich licht trillend weer aan een zouden sluiten,terwijl ik ze speels heen en weer schudde.Ik zou haar wakker willen kussen om rustig naar binnen te gaan.Zo kan ik me dat levendig voorstellen,maar het windt me niet op.Mijn adem wordt niet dieper en ik krijg er geen stijve van.Misschien wel als ik echt zo met haar samen zou zijn,maar als ik me dat zo voorstel,kan ik me er niet bij aftrekken.

Ik keek net eens naar een fotootje dat ik zo op een andere site heb staan.Ik had het hier vroeger ook en zit voor straf geschoren met gespreide benen op een stoel te kijk met een vibrator in mijn mond.Het werd eigenlijk min of meer toevallig die foto.Op zich niet veel bijzonders,maar de herinnering aan die tijd maakte me toch weer geil.Ik dacht eraan hoe ik een jaar of 8 geleden een paar keer naakt model had gestaan en me zo van alle kanten had laten bekijken.De docente zei in de groep dat ze blij was dat er mannen zijn zoals ik en vroeg me wat ik ervan vond.Ik dacht eraan hoe ik zei:”Ik moet gewoon doen wat je wilt en me voor straf zo door iedereen laten bekijken” en raakte zo opgewonden dat ik me begon af te trekken en snel klaarkwam.

Nog altijd.

Soms.

[snax_content]