#2666

Huib
Gast

Je hoort wel vaak van die mannen die vrouwen uitgebreid willen verwennen en zelf heb ik ook wel eens het gevoel alsof ik uren zou kunnen beffen,maar als ik eerlijk ben,windt die gedachte me dan niet op en denk ik bij zelf dat ik er in 999 van de 1000 gevallen eigenlijk al wel na een minuut of 10 genoeg van zou hebben en er het liefst mee zou stoppen.Vaak zou ik het toch ook al gauw een beetje vies vinden en zouden de luchtjes die vrij komen me al snel tegenstaan.En,zoals dokter Ho altijd al zei:
‘Wat goed is,komt snel.’Dan is het vaak beter een paar keer snel door te stoten of te trekken,dan steeds maar weer gas terug te nemen,de climax opnieuw op te bouwen en jezelf in te houden,tot je partner er ook klaar voor is.En als het goed is,is die partner er ook snel klaar voor.Dat is de wet van de natuur en veel genieten en nagenieten is er dan meestal niet bij.Mensen kunnen er natuurlijk een spel van maken,er uren in opgaan,genieten,tantristische of taoistische extase ervaren en zich dat zo met een partner eigen maken,maar daarvoor moet je dan wel een beetje geestelijke en lichamelijke aanleg hebben en al met al denk ik wel dat het voor mij het beste is geweest te leven zoals ik gedaan heb en daarbij heb ik me al jong overgegeven aan fantasietjes,waarbij ik het lekker vond een stijve te krijgen.De spanning die ik daar dan bij voelde is waarschijnlijk te vergelijken met de eerste stappen om een vrouw te veroveren of te versieren,maar dat heeft me altijd tegengestaan,hoewel ik wel altijd het gevoel heb gehad,dat ik vrouwen best wel zou kunnen krijgen.Nu ik in de zestig ben,trek ik me niet zoveel meer af.Soms meer dan een maand niet.Soms vind ik het nog wel even lekker om met mezelf te spelen,maar om te komen op een punt,waarop ik een climax zou kunnen bereiken,zou ik geforceerd door noeten trekken en dat vind ik vaak niet meer de moeite waard.Dan laat ik het gewoon na een paar minuten over gaan.En soms moet je het ijzer smeden als het heet is…Want als het momemtum voorbij is,komt het niet zomaar weer terug.Zo herinner ik me hoe ik een paar jaar geleden begon wat fotootjes te maken.Ik deed dat terwijl ik in de beschrijving vermeldde dat ik zo voor straf te kijk moest staan en ik kreeg zo’n stijve lul van opwinding,dat ik het lekker vond me eerst af te trekken,voordat ik de fotootjes definitief plaatste.Dat was wel weer eens snel en lekker en daarna heb ik die fotootjes nog wel geplaatst,want zo sportief ben ik dan wel,maar toen vond ik er niets meer aan en kon het me verder ook niet veel meer schelen.

[snax_content]