#2659

Huib
Deelnemer

Ik denk dat ik tussen mijn 20ste en 40ste zo bijna dagelijks gemasturbeerd heb.Er wordt vaak wat laatdunkend neergekeken op mannen die masturberen,maar is de wijze waarop veel mannen met vrouwen klaarkomen wel zo verheffend en om trots op te zijn?Er komt vaak nogal wat domme hanige geldingsdrang aan te pas en vooral ook meer het uitleven van onlustgevoelens op een ander mens,dan het beleven van lust.Dat eerste lijkt min of meer in de natuur ingebakken,maar in een aantal opzichten,kan je je wel afvragen of de dominantie van de man wel zo vanzelfsprekend is en of het niet vooral om de keuze door de vrouw gaat.Dat tweede lijkt een meer menselijk onderdeel van onze onbeschaafde cultuur.En valt er zoveel te genieten in gezelschap?Een bekend clichee is de man die verder ongeïnteresseerd in slaap valt en begint te snurken als hij is klaargekomen.Er zijn mannen zonder partner van wie ik wel gehoord heb,dat masturberen het beste slaapmiddel is.Ik deed het dan meestal niet voor het slapen,maar wat ik op den duur het fijnste vond was ofwel de spanning lang vast te houden en net niet klaar te komen en dat steeds weer opnieuw op te bouwen,soms wel een uur of langer of snel klaar te komen en alles van me af te kunnen laten vallen en me over te kunnen geven aan een diepe rust en ontspanning,waarbij ik dan soms net nog even dat vieze gore kwakje met een paar tissues van me af kon vegen,alvorens de dekens over me te trekken.In het eerste gval,moest ik dan wel oppassen,dat ik niet te lang over de top heenging,want dan kwam ik niet lekker meer klaar en in het tweede geval had ik er liefst een slavinnetje bij gehad,dat had kunnen toekijken om daarna mijn buik schoon te vegen en even een dekentje over me te trekken,maar al met al,denk ik dat geen partner me meer genot had kunnen geven,dan ik mezelf zo bezorgd heb.En na een minuut of 10 ontspannen,vind ik het dan altijd prettig even te douchen of in ieder geval mijn onderlichaam af te soppen.

[snax_content]