Huib
Gast

Ik heb geen zin om de vragen zo stuk voor stuk te beantwoorden.Ik wil op zich wel een bijdrage leveren aan het forum en dat ook wel vaker doen,als ik daar zin in heb.Ik denk dat het voor jongere mannen niet ongewoon is dagelijks te masturberen,een keer of 5 in de week en op goede of kwade dagen 2 tot 3 keer per dag of achter elkaar.Ik herken dat wel bij mezelf en meestal kwam ik dan zonder al te veel moeite klaar.Met name als je alleen woont en geen vaste relatie hebt.Ik ben me ervan bewust dat ik al met mezelf begon te spelen toen ik een jaar of 3,4 was,maar kwam pas voor het eerst klaar toen ik een jaar of 15 was.Ik geloof dat ik daarbij met mijn blote billen op het zeil van mijn kamer lag en moest die middag naar de endocrinoloog,die altijd mijn ballen betastte met een soort rozenkrans van grotere en kleinere houten ballen aan een touwtje.Wat me toen zo opwond weet ik niet.Ik denk dat het de eerste keer was dat mijn moeder niet meeging en de hele setting was toch wat embarrassing,maar ik weet wel zeker dat ik op dat moment niet fantaseerde dat ik me zo bloot door die man moest laten bekijken.Dat ervoer ik gewoon als een klinische medische handeling,die me verder niet opwond,al had ik soms wel ziekenhuisfantasieën.Het was wel even schrikken.Ik was even bang dat het nooit op zou houden en vond het helemaal niet bijzonder lekker.Ik weet niet zeker of ik me erna meteen goed afgesopt heb,maar ik denk dat de dokter wel begrepen zal hebben,dat alles intussen goed werkte.

[snax_content]