Anna sexy
Deelnemer

Ik heb afgelopen weekend voor de eerste keer aan anale seks gedaan. Mijn vriend speelt wel eens met mijn anus, door me daar te vingeren en heel af en toe te likken. Ik raak hier erg opgewonden maar tot anaal penetreren was het nog nooit gekomen, tot afgelopen weekend.

We hadden ons goed voorbereid en waren beide al een keer klaargekomen, hij heeft glijmiddel op zijn penis gedaan en in en rond mijn anus. Ik hield zijn penis vast zodat ik de druk en hoeveelheid kon bepalen. Hij drukte zijn eikel tegen mijn kontgaatje, hier werd ik heel geil van maar was ook bang dat het pijn zou doen.

Hij duwde verder, dat deed pijn ik moest ontspannen, toen was het wel te doen, maar het was op het randje. We wachten even en hij begon me toen langzaam en voorzichtig te neuken. Wat was dat heerlijk ik heb zoiets nog nooit gevoeld. Op de grens van pijn en puur intens genot.

Mijn vriend vond het ook geil en vingerde mijn kutje, waardoor ik al snel klaarkwam ik kreunde hard en mijn poesje en anus trokken hard samen, waardoor hij ook klaarkwam in mijn anus, wauw ik wil dit zeker vaker doen en hij ook.

Liefs Anna.

[snax_content]