Menu

Reageer op: IK laat me graag bloot bekijken jij ook?

Ik kijk graag naar blote mensen en geniet van alle lichamen, mannelijk of vrouwelijk. Wel liefst alles natuurlijk. Een lichaam is wat het is en er is geen nood om er "verbouwingen" aan te doen (sommige uitzonderingen niet te na gesproken natuurlijk). Ikzelf laat mij ook graag zien en ga geregeld naar een naaktstrand of -camping, of naar de openbare sauna. Begin mei heb ik een serieuze operatie ondergaan. Mijn buik is opengelegd van net onder mijn rechterrib tot helemaal de linkerzij. Spijtig genoeg mag ik nog enkele weken niet naar de sauna vanwege het herstel van deze wonde, maar dit zal mij niet weerhouden om terug naakt te gaan met anderen erbij. Zijn er nog anderen met een groot litteken die dit niet verborgen houden? Welke reacties krijg je hierop en voel je je bekeken? Ben benieuwd naar de reactie en je kan le altijd een foto van dit litteken sturen (pijald@yahoo.com) Alvast bedankt. Ps. Mannen: Ik zie bijna uitsluitend foto's van stijve lullen in close-up. Toon eens een volledig lichaam. Dat is ook sexy genoeg. En die lul moet niet altijd omhoog hoor. Ps2. Vrouwen: Er worden vaak volledig geschoren kutjes getoond. Precies dat dit zo moet. Ikzelf zie graag wat schaamhaar (liefst onderhouden). En slipjes, dagdagelijkse slipjes. Niet een sexy slipje voor de foto, maar ondergoed dat je dagelijks draagt. Groetjes, Pieter
Mobiele versie afsluiten