Buiten masturberen met anderen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 151)
  • Auteur
    Berichten
  • #20553 Reageer

    Rob
    Deelnemer

    Interessepeiling… Het lijkt me heerlijk met meerdere mensen te masturberen. Buiten op een spannende plek. Wie weet een plek en gaat mee?

    #25117 Reageer

    speedy
    Deelnemer

    ik wil dat bwel eens meemaken hoor

    #25678 Reageer

    Adrien
    Deelnemer

    Ik heb het meegemaakt in een urinoir terwijl ik stond te plassen begon de man naast mij aan zijn lul te trekken en toen kreeg ik ook een stijve en ben toen ook gaan trekken en op de duur stonden we aan elkaars lul te trekken en zijn we heerlijk klaar gekomen dit was best een lekkere ervaring ook al ben ik hetero

    #25772 Reageer

    puma
    Gast

    wil ik doen
    ben benieuwd welke omgeving
    ik midden nl gelderland

    #31454 Reageer

    exhibitio
    Deelnemer

    Het lijkt mij heerlijk om samen met een aantal gelijkgestemden ergens in de natuur te masturberen. Maar helaas is het nu winter en lijkt het me toch wel een beetje koud. Daarom zoek ik eigenlijk meer een aantal mensen die als soort van clubje elkaar vaker ontmoeten en zo ook bekend worden met elkaar om de intimiteit te vergroten. Van elkaar weten wat ze lekker vinden en natuurlijk wel iedereen in hun waarde laten, ongeacht seksualiteit, uiterlijk en leeftijd. Gewoon lekker van elkaar genieten als ze zichzelf verwennen.

    #36144 Reageer

    Joost
    Deelnemer

    Het lijkt me sowieso wel geil om met een aantal mannen samen te masturberen, hoeft voor mij niet perse buiten.
    iemand omgeving Roosendaal ?

    #36167 Reageer

    HornyMan
    Deelnemer

    Niks lekkerder dan buiten aftrekken. Graag ook met anderen erbij, niet direct contact of seks maar lekker kijken en rukken. Doe het vaak op Spaarnwoude, check ism date1971

    #36168 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    Lijkt me erg gezellig….idd wat de laatste schrijver schrijft niet direct contact of seks maar lekker kijken en rukken
    Een paar jaar geleden was er zo’n rukclubje in Baarle Nassau….een man of 9 a 10 er was er 1 (de oudste) die een signaaltje gaf en met zn allen rits omlaag pik eruit en sjorren maar! heel leuk
    dus ben ik van de partij hoor

    #36214 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    Wie wil er samen met mij in mijn truck een trek avond van maken.

    #36222 Reageer

    Barend
    Deelnemer

    Nou lijkt me ook leuk !!

    #36244 Reageer

    Michel
    Deelnemer

    Ja hoor, welk deel van het land?

    #36247 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    als we nu eens proberen om een gropeje bij elkaar te krijgen ?
    ik word al geil van de gedachte

    #36281 Reageer

    paul
    Deelnemer

    mensen die dat willen doen omgeving apeldoorn/harderwijk?

    #36620 Reageer

    paul
    Deelnemer

    Morgen 13.00 bos kootwijk

    #36965 Reageer

    Adrien
    Deelnemer

    Ik doe het wel in Frankrijk op een naaktstrand in de duinen vind je altijd wel een paar man waar je lekker kan aftrekken samen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 151)

Reageer op: Buiten masturberen met anderen

Je informatie: