Kijken en bekeken worden in de sauna

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
  • Auteur
    Berichten
  • #50325 Reageer

    Ril
    Gast

    Hoe herken je iemand die bekeken wil worden on de sauna?

    #50348 Reageer

    Amateurhoertje
    Deelnemer

    In de sauna ga ik nooit met met mijn benen plat op de bank liggen, steeds met mijn benen geplooid en voldoende gespreid voor voldoende inkijk, als er maar een enkele man in sauna is spreid ik ze volledig en zorg ik ervoor dat mijn schaamlippen open zijn.

    #50358 Reageer

    Geert
    Deelnemer

    Hallo Evy, dan wil ik jou wel tegen komen in de sauna. Wanneer ga jij weer en na welke sauna ga jij dan.?

    #50558 Reageer

    Curiouse38
    Deelnemer

    Geen idee maar zelf vind ik het wel heerlijk om bekeken te worden en kijk ook graag om me heen…..
    Is niet de eerste insteek voor mij naar de sauna te gaan maar stiekem fantaseer ik er wel over…

    #50911 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    Hangt ook een beetje van de sauna af, ik vund het wel geil als mannen naar mijn vriendin kijken….

    #51229 Reageer

    Stef123
    Gast

    Lekker om te kijken en om bekeken te worden.maat mij altijd geil en zit dan met een stijve

    #55116 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    Ik kijk ook graag om mij heen en vind het ook geil als ik zelf bekeken wordt. Ben echter helaas nog nooit iemand tegengekomen die haar benen wijd doet voor een goede inkijk

    #58287 Reageer

    Ronnie
    Deelnemer

    Kijk graag om me heen in de sauna naar al dat moois. Zelf natuurlijk ook bekeken worden hoort er bij. Is erg opwindend.

    #94805 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    Laatst zat ik met in de sauna met mijn hand voor mijn stijve. En dat wordt opgemerkt want de overbuurman merkte dat ook want hij trok mijn hand weg en begon met mij een spelletje.

    #94839 Reageer

    Ronnie
    Deelnemer

    Ik heb een zelfde soort ervaring. Erg geil als een onbekende met je pik gaat spelen. Dat andere het kunnen zien maakt het nog spannender.

    #96317 Reageer

    snoepert
    Deelnemer

    Bekijk graag anderen in de sauna zowel mannen als vrouwen en vind het beslist niet erg als er een ander dan met mijn pik gaat spelen.

    #96318 Reageer

    Johan
    Gast

    Zou het heerlijk vinden om bekeken te worden..mm pik subtiel laten zien..oogcontact maken en wie weet maakt niet uit of het nou een man of vrouw is..

    #109090 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    Donderdag weer naar de sauna, samen met vrouw, schoonzus en zwager. Reken maar dat we kijken en hopen ook bekeken of aangeraakt te worden. De heren zitten altijd met de benen wijd zodat alles goed te zien is en de dames liggen ook zodanig dat het niet veel te raden overlaat. Vinden we geil.

    #109134 Reageer

    Jammer dat ik donderdag niet Kan harley

    #246096 Reageer

    Erik
    Gast

    Niks te zien, ik mis het.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)

Reageer op: Kijken en bekeken worden in de sauna

Je informatie: