Naakstrand

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #37606 Reageer

    erosravotti
    Deelnemer

    Wie is er morgenmiddag (27/6) ook op het naaktstrand Spaarnwoude ?

    #37647 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    Ik ben gisteren weer naar het naaktstrand bij Westduinpark geweest (strandslag 8, Den Haag). Het was weer heerlijk om even vrijuit te liggen, lopen & zwemmen!

    Als het goed is, blijft het weer de komende week nog prima. Indien het zondag 8 juli hetzelfde weer als afgelopen weekend is, ga ik wederom! Voor mij slechts een kwartiertje fietsen…? Zin?

    #37796 Reageer

    Cees&Anja
    Deelnemer

    Wij stel gaan as maandag na het naaktstrand in Enschede.
    Man bi..
    Is er een lekkere ho/bi man die zin heeft om te komen.
    En er wel op kickt om lekkere dingen te doen met een man?

    #258304 Reageer

    john
    Gast

    ik ga al sinds mijn jeugd naar het naakstrand mijn ouders waren nudisten thuis liepen we ook bloot ik douchte vaak met beide ouders en sliep in de weeknende bij ze in bed ook in me pubertijd zomers gingen we vaak naar vlietlanden me pa had veel bekijks hij was nog al grootgeschapen zon 24 cm mijn moeder was een klein vrouwtje met kleine borsten meestal bleven we savonds ook gingen we lekker zwemmen als het wat rustiger was hadden me ouders sex op het naakstrand soms kwamen er mannen kijken en stellen thuis neukte ze ook waar ik bij was en dedd ik ook mee ik liet me graag neuken door me pa ik heb me ma ook vaak geneukt

    #263753 Reageer

    Jan
    Deelnemer

    Wel heel bijzonder om seks met je beide ouders te hebben. Zolang ieder ervan geniet moet het toch gewoon kunnen?

    #264494 Reageer

    john
    Gast

    hi jan ik heb er nooit spijt van gehad om sex te hebben met mijn ouders vond het heerlijk als papa me flink neukte en volspoot en mama keek sindsdien ben ik bisexueel

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Reageer op: Naakstrand

Je informatie: