18 jaar en naar naaktstrand

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17065 Reageer

    Rick
    Deelnemer

    Hey, ik ben 18 jaar maar wil graag naar het naaktstrand… (en ook wel weer eens graag neuken haha) maar ik ben bang dat als ik naar het naaktstrand ga dat ik een stijve lul krijg.
    Ik krijg snel een stijve lul want ik vind veel dingen geil, maar zeker wat oudere mensen die naakt in het openbaar zijn vind ik lekker.

    Heeft iemand tips voor me? En wilt er iemand een keer met mij mee??

    Groetjesss

    #17083 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    Je moet je niet zo druk maken over een stijven. Ga ook naar naaktstrand ben daar ook niet constant geil of zo hihi. En gebeurt het zie ze ook af en toe. Is niet zo erg toch zo be it. Soort van compliment toch. Maar zal je daar niet druk over maken. En je bent jong dus verwachten ze het ook meer denk.
    Maar is lekker naaktstrand en naakt zwemmen

    #43691 Reageer

    woutje
    Gast

    het is heerlijk met warm weer neuken in de duinnen

    #45610 Reageer

    dark side
    Deelnemer

    waar bevind zich een naakt strand in omg van maastricht

    #45615 Reageer

    RobKinky
    Deelnemer

    Niet moeilijk doen over een stijve op een naaktstrand. Zo vaak komt dat niet voor en als het gebeurt ga je toch gewoon op je buik liggen. Ik kom er vaak en ik zie zelden een echte stijve of iets opgewonden op het strand. Tenzij het paar echt iets van plan is of doet, maar dat is een ander verhaal.

    #45639 Reageer

    Marcel
    Deelnemer

    Naaktstrandje.nl daar kan kan je alle naaktstranden vinden in Nederland.

    #45640 Reageer

    dark side
    Deelnemer

    dank je wel ,al even een kijkje nemen daar

    #45813 Reageer

    Jaaap
    Deelnemer

    Hallo 18 jarige en stijve lul op h4t naakt strand is niet erg hoor zoveel mannen lopen met een stijve het went van zelf daarna word hij vanzelf weer slap tot dat je een mooie vrouw of als je van mannen houd een mooie man ziet dan heb je weer een paal. Ik zit trouwens op het strand van katwijk aan zee en ik val op vrouwen maar je mag altijd langskomen. Daar heb ik geen probleem mee.

    #75843 Reageer

    Amateurhoertje
    Deelnemer

    Ik ga al jaren met mijn 2 zonen naar het naaktstrand, beiden hebben regelmatig een erectie maar maak daar geen opmerkingen op. Het is de natuur die maakt dat het gebeurd. Als ik ze met zonnecrème insmeer hebben ze beide trouwens altijd een erectie als ze voor mij staan, moet dan alleen oppassen dat ze mijn oog niet uitsteken.

    #76671 Reageer

    Jaap60
    Deelnemer

    Jammer dat de zomer weer voorbij is, wij gaan alleen maar naar het naaktstrand, heerlijk gewoon, de zon het briesje de olie het insmeren, dan is het niet zo gek dat je soms een stijve krijgt ik schaam me er niet voor en het is dan des te leuker om elkaar een beetje te plagen en soms wat verder tegaan vooral als je weet dat je bekeken word

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Reageer op: 18 jaar en naar naaktstrand

Je informatie: