Vinden jullie mannen en of vrouwen het geil als er zaad druipt uit een kutje

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Berichten
  • #23192 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    Ben benieuwd wat jullie ervan vinden van een zaad lekkende kutje of een kutje met zaad eroverheen.
    En bij een kontje

    #23194 Reageer

    Castor
    Deelnemer

    Hoi Lady,
    Ik vind het erg geil om te zien als mijn zaad uit het kutje druipt dat ik net volgespoten heb. Het is ook erg lekker om een kontje te vingeren dat vol zaad zit: dat glijdt super!

    #23200 Reageer

    gerard dohmen
    Deelnemer

    Ik zie meer in kutje met zaad erover heen.

    #23211 Reageer

    Martin
    Deelnemer

    Heerlijk een kutje waar zaad uitkomt. Liefst van een andere man en dat ik er dan nog in mag.

    #32006 Reageer

    erik
    Deelnemer

    ja, erg geil. Creampies zijn 1 van mijn favorieten

    #32067 Reageer

    Alex
    Deelnemer

    Als het zaad langs het kutje er is gekomen door te plagen, dan is dat heel geil. Heerlijk 🙂

    #32104 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    Een zaad lekkend kutje of een kutje met zaad eroverheen vind ik zeker geil om te zien.

    #32257 Reageer

    Peter
    Deelnemer

    Als het einde van een mooie geile fotoshoot, love it

    #32313 Reageer

    Adrien
    Deelnemer

    Ik vind het super geil en daarna lik ik mijn eigen sperma op

    #32781 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    Misschien vind je me hierna wat pervers, maar ik vind het al geil als ik mijn eigen zaad uit mijn pik zie komen, dus er is iets niet geiler dan dat ik mijn ultieme genotsmiddel over een naakte vrouw uit mag sproeien. De meeste zaad-verslindende vrouwen, waar ik het mee gedaan heb, zien het dan vaak graag over hun borsten komen en sommigen (meestal jongeren) graag in hun mondje of over hun gezicht. Ik als man geef nog altijd veel sperma en zie mijn zaad het gaafst terug, wanneer ik het na de echte daad in haar vagina bij het aflikken van haar kut en bij het weer samentrekken daar mijn gum constant uit zie lekken om het te samen met haar overgebleven kutsappen in mijn eigen mond kan laten verdwijnen.

    #35702 Reageer

    Geert
    Deelnemer

    Het is behoorlijk geil als er zaad uit het kutje druipt of als er zaad over haar kutje zit.Daar raak ik opgewonden van

    #35832 Reageer

    Pik
    Gast

    Best wel geil, maar het mooist is te zien hoe stralen sperma op de venusheuvel belanden. En bij een erg geile ejaculatie, hoe lange stralen op venusheuvel, buik en borsten belanden ?

    #35860 Reageer

    François
    Deelnemer

    Ik vind dit supper geil en als ik dan dit kutje kan likken is het nog geiler, de smaak van zaad en kutsappen gemend is supper lekker. Een aanrader voor iedereen.

    #36130 Reageer

    Anoniem
    Inactief

    Vind het geil. Maar nog geiler is te zien hoe nat een vrouw kan worden. Eens een filmpje gezien van een vrouw dies een man pijpt, en hier zo gruwelijk heet van wordt. Dat haar geil heel langzaam van tussen haar lippen uit drupt. Hmmmm

    #36131 Reageer

    Pieter
    Gast

    Vind het erg geil als mijn vriend zijn zaad in een kutje of kontje spuit, en ik eronder ligt en het mag oplikken wat eruit loopt mmmm heerlijk om te doen.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)

Reageer op: Vinden jullie mannen en of vrouwen het geil als er zaad druipt uit een kutje

Je informatie: