Ik wordt geil achter de webcam

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
  • Auteur
    Berichten
  • #20180 Reageer

    Niels
    Deelnemer

    Welke vrouw wordt er geil van kijken naar een rukken de man achter de webcam? Of een ander geil showtje

    #21000 Reageer

    NudeBelgian
    Deelnemer

    Ik doe t ook graag, soms graag voor groepen ook 😀

    #26810 Reageer

    Barend
    Deelnemer

    Zit vaak achter de webcam is spannend , maar kijken alleen mannen , maar is leuk .
    Zou het leuk vinden als er een vrouw zou kijken , waarmee ik kon cammen !

    #396354 Reageer

    geert v damme
    Deelnemer

    ik doe het ook graag laat graag mn kut en pik zien

    #409651 Reageer

    Anoniem
    Gast

    Nog nooit gedaan, maar word erg nat van het idee… Geil

    #417605 Reageer

    Cream
    Deelnemer

    Lekker hoor, laatst zat ik overdag op Omegle beetje te zoeken en plots kwam ik in een klas terecht ofzo. Er zaten allemaal jonge meiden in die giechelend zaten te kijken en erg geïnteresseerd waren. Eentje vroeg vanalles en ik vond het prima.
    Uiteindelijk flink gespoten voor die meiden, wat was dat een lekkere ervaring. Helaas niet meer voor gekomen sindsdien.

    #417668 Reageer

    Anoniem
    Gast

    @Cream dat is toch wel een soort van geile droom waar je in terecht kwam…

    Ik heb inmiddels wel een paar ervaringen meegemaakt. Moet zeggen dat het erg geil is en dat ik daar ook erg van geniet

    #417786 Reageer

    Soof
    Gast

    Wat een geile verhalen hier….

    @anoniem
    , je maakt me reuze nieuwsgierig welke ervaringen je hebt meegemaakt.
    Ikzelf heb een keer erotisch mailcontact gehad….super lekker om verhalen foto’s uit te wisselen…heb een mooie pik voorbij zien komen

    #417789 Reageer

    Soof
    Gast

    Trouwens best vreemd om een pik in je mailbox of chatbox te ontvangen. De één is wel mooier dan de ander.

    #417790 Reageer

    Anoniem
    Gast

    @Soof Ik zit inmiddels op KIK. Dat is erg leuk. Heb erg prettig geil chatcontact met foto’s en filmpjes. Vond ik eerst heel erg spannend en was ook beetje bang dat het mis zou gaan. Maar is echt zo geil die opwindende chats. Ook al via Skype inmiddels live gemasturbeerd met iemand. Heel spannend, kon me wel echt laten gaan, dus het werd genieten. Weten dat er iemand op jou klaarkomt is zo ontzettend lekker… Dat dus allemaal. Best veel sinds iets meer dan een maand ofzo.

    #417796 Reageer

    Soof
    Gast

    @anoniem, dat klinkt goed zeg!! Snap dat dat zo geil en spannend is. Heb je favoriete pik?? Ik heb maar met één man spannend contact.

    #417801 Reageer

    Anoniem
    Gast

    @Soof Jij ook op KIK? Nee, heb ik niet hoor… Vind de geile chat vooral ook erg lekker en dingen delen over wat mensen lekekr vinden of niet.

    #417802 Reageer

    Soof
    Gast

    @Anoniem, nee ik zit niet op Kik.
    Deel.jeself ook beeldmateriaal? Ik.heb mijn billen.en borsten gedeeld. Echt super spannend joh….

    #417805 Reageer

    Anoniem
    Gast

    @Soof Ja, vond ik ook heel erg spannend. Wel zonder gezicht… Maar nu vind ik het ook wel geil als mannen er op reageren. Geeft wel een hele lekkere kriebel

    #417806 Reageer

    Anoniem
    Gast

    @Soof KIK is wel echt aanrader! Want dan kun je wat meer privé dingen delen… Zou eens kijken.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)

Reageer op: Ik wordt geil achter de webcam

Je informatie: