mannen die anaal lekker vinden en niet op mannen vallen

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #36267 Reageer

    jimmy
    Deelnemer

    Ik vind het selen met een dildo lekker of genomen worden door een voorbind dildo super geil maar val niet op manben dus heb nog nooit een echte lul gehad. Al lijkt mij dat wel geil. Daarom ik op xoek naar bi-stel daar zit een vrouw bij en dat maakt het een stuk makkelijker

    #36298 Reageer

    Erik
    Deelnemer

    Dat heb ik nou ook. Lekker spelen met meerdere personen maar pijpen zoenen alleen man vrouw

    #37483 Reageer

    Marlow
    Deelnemer

    Ik vind anaal heerlijk. Lekker een speeltje, komkommer of flinke wortel erin. Niks mis mee.

    #37528 Reageer

    Frans
    Deelnemer

    val ook niet op mannen maar een lekkere lul in me voelen is altijd weer lekker als het gebeurd

    #258760 Reageer

    john
    Gast

    ik word graag in mijn kontje geneukt en volgespoten terwijl me vrouw kijkt we zoeken mannen tussen de 30 en 55 huidskleur onbelangrjk met grote pik 21 tot 26 cm die ons beide willen neuken en volspuiten wonen in leidschendam gr john joke

    #259974 Reageer

    Roger
    Gast

    Hallo John,
    Ik speel graag met voorwerpen die ik anaal inbreng maar zou graag eens een echte pik in me willen voelen maar val niet op mannen maar ben er wen erg nieuwsgierig naar dus kom ik graag met jullie in contact ik heb ook een oproep op sexjobs staan maar lukt het niet om een afspraak te maken. Ik ben Roger 53 jaar jong 180 groot normaal postuur en goed verzorgd en zou graag met jullie in contact komen rvand1968 a gmailpunt com

    #277289 Reageer

    Herry
    Gast

    Ik vind het heerlijk om met mijn anus te spelen. Een dildo erin, of een buttplug, of een keer samen aftrekken of worden geneukt door een echte pik :-). Ik doe dit al heel erg lang, het hoort echt bij mij en ik geniet er enorm van. Ook lijkt het mij bijzonder geil om een pik te pijpen. Wel alles liefst zo goed mogelijk schoon , voorzover dat kan met een anus, als je begrijpt wat ik bedoel. Het ritueel van voorbereiding (water in mijn anus laten stromen, meerdere keren) vind ik ook al heel erg spannend. Lekker alles glad scheren (geschoren pik, ballen en anus), heerlijk geil zijn en dat samen beleven, dat lijkt mij werkelijk fantastisch!!!

    Ik zou het erg lekker en ook enorm spannend vinden om de seks te delen met een man, een vriend met benefits zogezegd. Het aparte is wel dat ik de pik en kont van een man wel vreselijk lekker vindt, maar er echt niet aan moet denken om te knuffelen of te zoenen. Zoenen en knuffelen horen bij intimiteit en liefde voor elkaar. En intimiteit en liefde wil ik alleen met een vrouw.

    Wil je jouw interesse delen? herryhaas ed yahoo dot com.

    #278080 Reageer

    Patrick
    Gast

    Het lijkt me heerlijk om te spelen met elkaar. Toevallig nog mensen in de buurt van het Amsterdamse bos komende dagen?

    #297725 Reageer

    Ronnie
    Deelnemer

    Ik vind het heerlijk om een dildo in mijn kontje te hebben. Ook een vingers is te gek. Nog geen ervaring met een pik etin behalve die van mijzelf en dat is ook lekker.

    #298198 Reageer

    Patrick
    Gast

    Misschien eens uitproberen Ronnie?

    #304201 Reageer

    Thongguy
    Gast

    Ik het jou enkel maar aanraden om het eens te proberen.
    Anale speetjes zijn lekker.
    Een voorbinddildo ( zeker de nieuwe, realistische dildo’s)
    kan het gevoel best benaderen, maar anaal genomen worden door
    een echte piemel blijft toch nog lekkerder.
    Ook het in je laten komen is een aparte sentatie, vind ik

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Reageer op: mannen die anaal lekker vinden en niet op mannen vallen

Je informatie: